کد خبر: 53007 A

کلینت ایستوود قصد بازنشستگی ندارد/ فیلم جدید در ۹۰ سالگی

کلینت ایستوود قصد بازنشستگی ندارد/ فیلم جدید در ۹۰ سالگی

کلینت ایستوود در ۹۰ ساله تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگر یک فیلم درام ماجراجویانه شد.

ایران آرت: کلینت ایستوود فیلم "گریه کن ماچو" را برای کمپانی برادران وارنر می‌سازد. وی علاوه بر اینکه کارگردان و بازیگر این فیلم است، تهیه کننده آن هم خواهد بود.

این فیلم با اقتباس از رمانی از ریچارد نش که سال ۱۹۷۵ منتشر شده ساخته می‌شود و خود نش همراه با نیک شنِک فیلمنامه را نوشته‌اند.

این پروژه در جشنواره کن ۲۰۱۱ مطرح شد و همان زمان نیویورک تایمز خبر داد که آرنولد شوارتزنگر برای بازی در فیلم انتخاب شده است. آن زمان برد فورمن برای کارگردانی فیلم انتخاب شده بود و قرار بود فیلم در نیومکزیکو فیلمبرداری شود. ایستوود یک بار دیگر برای ساخت این فیلم علاقه نشان داده بود اما آن را برای بازی در "استخر مرده" و ایفای نقش هری کالاهام که به امضای وی در سینما بدل شد، کنار گذاشت.

حضور شوارتزنگر در این پروژه هم هیچگاه عملی نشد.

به گزارش مهر "گریه کن ماچو" داستان یک تعلیم دهنده اسب است که روزگارش به سر آمده و قصد دارد با ربودن یک پسر مکزیکی از مادرش در شهری در مکزیک و تحویل دادن او به پدرش، ۵۰ هزار دلار دربیاورد.

کلینت ایستوود که ماه می امسال ۹۰ ساله شد، به ساختن سریع فیلم شهرت دارد و اغلب فیلم‌هایش را با یک یا دو برداشت از هر صحنه می‌سازد و طبق بودجه پیش می‌برد. جدیدترین فیلمی که وی در آن بازی کرد "مول" در سال ۲۰۱۸ بود که به کارگردانی خودش ساخته شد و سال پیش نیز "ریچارد جول" را با بازی پل والتر هاوسر در نقش اصلی کارگردانی کرد.

ایستوود ۴ جایزه اسکار برده که ۲ مورد برای کارگردانی و تهیه کنندگی "عزیز میلیون دلاری" و دو مورد برای کارگردانی و تهیه‌کنندگی "نابخشوده" بوده است. او علاوه بر این ۷ نامزدی اسکار در کارنامه دارد که شامل: در بخش بهترین فیلم برای "رودخانه اسرارآمیز"، "نامه‌هایی از ایوو جیما" و "تک تیرانداز آمریکایی"، در بخش بازیگری برای "عزیز میلیون دلاری" و "نابخشوده" و در بخش کارگردانی برای "نابخشوده"، "رودخانه اسرارآمیز" و "نامه‌هایی از ایوو جیما" بوده است.

 

کلینت ایستوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین