ایران آرت: مریم امیرجلالی بازیگر سریال‌های "خانه به دوش"، "ترش و شیرین" و "متهم گریخت" از برخی فحاشی‌ها و رفتارهای بدی که با او در فضای مجازی شده انتقاد کرد. او همچنین گفت همه بازیگران لزوماً خانه‌ها و ماشین‌های لاکچری ندارند و تنها عده‌ای "نورچشمی" دارای همچین امکاناتی هستند.

بخش دیگری از صحبت‌های مریم امیرجلالی در همین گفتگو در روزهای گذشته با واکنش‌های فراوانی همراه شده بود. امیرجلالی در این گفتگو عنوان کرد: من قبل از این که بازیگر شوم، قبل از این که به محیط هنر بیایم، قبل از انقلاب -حمل بر خودستایی نشود- که هیچ‌کس نمی‌فهمید ماشین شاسی‌بلند یعنی چی، داشتم. بی‌ام‌و 2002، 320 و 518 هم داشتم.

روزنامه خراسان در واکنش به صحبت‌های امیرجلالی نوشت صحبت‌های خانم بازیگر 72ساله در حالی مطرح شده است که وی چندی پیش در گفت‌وگو با برنامه چهل‌تیکه گفته بود فرزندانش در خارج از کشور هستند و با این که دلش برای آن‌ها تنگ شده، ولی پول بلیت ندارد که برود و آن‌ها را ببیند. برخی کاربران نیز با اشاره به این صحبت‌ها، سخنان امیرجلالی را عجیب توصیف کرده‌اند.

 

 

کد خبر: 53010 |

مریم امیرجلالی: بازیگران نورچشمی خانه‌ها و ماشین‌های لاکچری دارند/ فیلم

بازیگر "خانه به دوش" می‌گوید همه بازیگران لزوماً خانه‌ها و ماشین‌های لاکچری ندارند و تنها عده‌ای "نورچشمی" دارای همچین امکاناتی هستند.

ارسال نظر