کد خبر: 53061 A

ادریس البا و کشتی‌گیر معروف همبازی شدند

ادریس البا و کشتی‌گیر معروف همبازی شدند

ادریس البا و جان سینا در فیلم اکشن "سران حکومت" محصول آمازون همبازی شدند.

ایران آرت: ادریس البا و جان سینا که در ریبوت "جوخه انتحار" در کنار یکدیگر جلوی دوربین رفته‌اند، قرار است در فیلم "سران حکومت" (Heads of State) که ایده‌ی ساختش را از طریق اپلیکیشن زوم به استودیوی آمازون داده‌اند دوباره همبازی شوند. 

هفته‌ی گذشته گزارش شد که البا و سینا به همراه "هریسون کوئری" و "پیتر سفران" تهیه‌کننده از طریق زوم ایده‌ی این فیلم اکشن را به استودیوهای مختلف داده‌اند. این فیلم ترکیبی از "هابز و شا" (Hobbs and Shaw) و "یکم نیروی هوایی" (Air Force One) توصیف شده که دو شخصیت اصلی آن در وضعیت خطرناکی گرفتار می‌شوند.

شبکه HBO Max سریال اسپین‌آف The Suicide Squad با بازی "جان سینا" را می‌سازد

به گزارش ۳۰نما، "جان سینا" اخیراً به یکی از پرکارترین بازیگران هالیوود تبدیل شده. او پس از بازی در کمدی‌های "فاجعه" (Trainwreck) و "خانه بابا" (Daddy’s Home) در سال ۲۰۱۵، در ۱۰ فیلم بلند دیگر ظاهر شد و در سال ۲۰۲۱ نیز دو فیلم بلاک‌باستر "سریع و خشن ۹" (F9) و "جوخه‌ انحار" را روی پرده خواهد داشت. علاوه بر این قرار است در فیلم اسپین‌آف دی‌سی برای شخصیت "پیس‌میکر" او در "جوخه انتحار" به کارگردانی "جیمز گان" هم بازی کند. دوران بازیگری سینا بی‌شباهت به "دووین جانسون" که کارش را از کشتی‌گیری آغاز کرد نیست. اما برخلاف جانسون که اساساً یک نقش را تکرار می‌کند، سینا نقش‌های متنوع‌تری در طول دوران بازیگری خود ایفا کرده است. 

به نظر می‌رسد که این پروژه به روش سنتی پیشرفت کرده و وقتی دو بازیگر در کنار هم خوش درخشیده‌اند تصمیم گرفته‌اند که بهتر است فیلم جداگانه‌ای بازی کنند. سفران ایده‌ی بازی سینا و البا را مطرح کرده و سپس برای نویسندگی فیلمنامه به سراغ کوئری رفته که سال گذشته توسط نت‌فلیکس برای نگارش فیلم جدید "سه تفنگدار" (Three Musketeers) به خدمت گرفته شد.

هفته‌ی گذشته "هالیوود ریپورتر" گزارش داد که البا در فیلم "هیولا" (Beast) نیز نقش‌آفرینی خواهد کرد. کارگردانی این فیلم که توسط یونیورسال تولید خواهد شد به "بالتازار کوماکور" سپرده شده است. در این گزارش آمده است که این فیلم شباهت‌هایی به فیلم "آب‌های کم‌عمق" (The Shallows) با بازی "بلیک لایولی" خواهد داشت، اما به جای کوسه در فیلم یک شیر وجود دارد.

 

ادریس البا جان سینا جوخه انتحار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین