کد خبر: 53090 A

رضا رشیدپور به رقابت با علیخانی بازگشت

رضا رشیدپور به رقابت با علیخانی بازگشت

رضا رشیدپور و گروهِ "اتفاق" با تغییر ساختار به دنبال بازگشت از ماه ربیع‌الاول‌اند.

ایران آرت: چندی پیش خبری در فضای‌مجازی پخش شد که رضا رشیدپور به شبکه یک خواهد رفت و در آنجا برنامه تلویزیونی "صبح بخیر ایران" را اجرا می‌کند. این خبر خیلی زود از سوی مدیران شبکه یک تکذیب شد و اعلام کردند که خط مشی شبکه ملی منطبق با چارچوب کمیته مجریان معاونت سیما است.

تسنیم نوشت پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد که رضا رشیدپور و گروهِ "اتفاق" با تغییر ساختار به دنبال بازگشت از ماه ربیع‌الاول‌اند. برنامه‌ای که به خاطر مشکلات کرونایی، نتوانست به ساختار اصلی‌اش پایبند بماند و جمعیت را در کنارش داشته باشد و حالا قرار است با ساختار و اتفاقات جدیدی دوباره به آنتن برگردد.

البته در این مسیر، گروهِ "حالا خورشید" در تدارکِ برنامه‌ای عصرگاهی برای شبکه سه سیما است. برنامه‌ای که مجریانِ جوانی خواهد داشت. نام پرویز نشاط و حمید ترابیان دو مجری که همیشه کنار رضا رشیدپور بوده‌اند مطرح شده است.

همچنین احتمال دارد خود رشیدپور گاهی به عنوان مجری مهمان در برنامه حاضر شود. دست‌اندرکاران با طراحی که کرده‌اند از مجریان قدیمی و نوستالژی تلویزیونی هم بهره می‌برند و البته اتفاقات دیگری هم طراحی شده که به هنگام شروعِ برنامه باید روی قابِ سیما شاهد و ناظرش باشیم.

این برنامه عصرگاهی هم قرار است از ایام ربیع‌الاول به آنتن شبکه سه سیما برسد.

در این میان ضبط برنامه‌ "عصرجدید" احسان علیخانی به علت مشکلات کرونایی به تعویق افتاده است و گروه در تلاش‌اند مرحله نیمه‌نهایی فصل دوم را هرچه زودتر به آنتن پاییز شبکه برسانند.

باید منتظر بمانیم که گروه "عصر جدید" این چند صباحِ باقی‌مانده فصل دوم را چه زمانی به سرانجام خواهد رساند و آیا می‌توانیم منتظر "عصر جدید" در ایام نوروز 1400 باشیم؟

 

 

رضا رشیدپور احسان علیخانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین