کد خبر: 53119 A

توصیه عجیب دنیل کریگ به جیمز باند بعدی

توصیه عجیب دنیل کریگ به جیمز باند بعدی

دنیل کریگ که برای آخرین بار در فیلم "وقتی برای مردن نیست" در نقش جیمز باند ظاهر شده به بازیگر بعدی این نقش توصیه‌ای دارد.

ایران آرت: چند روز پس از آنکه اعلام شد "وقتی برای مردن نیست" از چندگانه‌ "جیمز باند" با تأخیر مواجه خواهد شد و به جای نوامبر امسال در بهار سال ۲۰۲۱ روی پرده می‌رود، دنیل کرگ در شوی "جیمی فالن" حاضر شد تا نظرش را در این خصوص بگوید. 

کرگ در مورد تأخیر فیلم به دلیل مشکلات ناشی از ویروس کرونا می‌گوید: "ما می‌خواهیم این فیلم را همزمان در سراسر دنیا عرضه کنیم اما حالا زمان مناسبی برای این کار نیست. بنابراین امیدواریم که ۲ آوریل تاریخ مورد نظر ما باشد."

به گزارش ۳۰نما، قسمت بیست و پنجم چندگانه‌ی جاسوسی باند توسط "کری فوکوناگا" کارگردانی شده. این فیلم قرار بود ۱۲ نوامبر در بریتانیا و ۲۰ نوامبر در آمریکا اکران شود اما سپس اعلام شد که "وقتی برای مردن نیست" تا ۲ آوریل ۲۰۲۱ روی پرده نمی‌رود. کرگ در این فیلم برای آخرین بار نقش "مأمور ۰۰۷" را بازی می‌کند.

با این حال می‌گوید از اینکه توانسته یک مرتبه‌ی دیگر در این نقش ظاهر شود بسیار خوشحال است: "بسیار خوشحالم که بازگشتم و آخرین فیلم را بازی کردم. داستان کامل به نظر نمی‌رسید و من به یک استراحت احتیاج داشتم. وقتی که استراحت کردم و بحث‌ها در مورد داستان و کارهایی که می‌توانستم انجام دهم شروع شد، گفتم: "من هستم.""

"بیلی آیلیش" ترانه‌ی تیتراژ آغازین "وقتی برای مردن نیست" را خوانده است. کرگ فاش می‌کند که ترانه‌های محبوب او در چندگانه‌ی باند "اسکای‌فال" (Skyfall) با خوانندگی "ادل"، "چشم طلایی" (Goldeneye) و "هیچ‌کس بهتر از این نمی‌تواند" (Nobody Does It Better) اثر "کارلی سیمون" برای فیلم "جاسوسی که عاشق من بود" (The Spy Who Loved Me) بوده‌اند.

کرگ در پایان در مورد اینکه چه توصیه‌ای به بازیگر بعدی نقش باند دارد تنها می‌گوید: "گند نزن. اثر زیبا و شگفت‌انگیزی است. نمی‌دانم چه چیز دیگری باید بگویم."

 

جیمز باند دنیل کریگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین