کد خبر: 53158 A

جنیفر انیستون برنامه کرونایی می‌سازد

جنیفر انیستون برنامه کرونایی می‌سازد

انتظار می‌رود در فصل دوم "برنامه صبحگاهی" به موضوع پاندمی کرونا پرداخته شود.

ایران آرت: فیلمبرداری فصل دوم سریال برنده امی "برنامه‌ صبحگاهی" اپل از ۱۹ اکتبر آغاز خواهد شد. بازگشت جنیفر انیستون و ریز ویترسپون تأیید شده، اما بازی مجدد استیو کارل که برای یک فصل قرارداد داشت هنوز به تأیید رسمی نرسیده است. با این حال، تهیه‌کنندگان سریال تأکید کرده‌اند که خواهان بازگشت این بازیگر و امضای قراردادی جدید با او خواهند بود.

دیگر بازیگران فصل دوم "بیلی کروداپ"، "مارک دوپلاس"، "نستو کاربونل"، "بل پولی"، "کارن پیتمن" و "دسین تری" خواهند بود. پیش از شروع پاندمی ویروس کرونا در اواسط ماه مارس، "برنامه صبحگاهی" مراحل پایانی فیلمبرداری دو اپیزود اول فصل دوم را پشت سر می‌گذاشت.

انتظار می‌رود در فصل دوم "برنامه صبحگاهی" به موضوع پاندمی پرداخته شود. دوپلاس در ماه آگست در این باره گفته بود که بعضی از فیلمنامه‌های فصل دوم در حال بازنویسی است تا مسائلی چون جنبش #MeToo و پاندمی را به آن اضافه کنند. او می‌گوید: "نمی‌دانم چه می‌کنند اما می‌دانم که در حال بازنویسی‌اند." فصل اول "برنامه‌ صبحگاهی" هشت نامزدی امی و سه نامزدی گلدن گلوب را کسب کرد. انیستون برای بازی در این فصل برنده‌ی جایزه‌ی صنف بازیگران (SAG) نیز شد.

به گزارش 30نما سازندگان سریال "خانم میزل شگفت‌انگیز" نیز به دنبال آغاز فیلمبرداری فصل چهارم در ژانویه ۲۰۲۱ خواهند بود. "ایمی شرمن-پالادینو" نویسنده‌ی سریال به تازگی فاش کرده است که مراحل پیش‌تولید این فصل آغاز شده است. او تأیید می‌کند که فیلمبرداری فصل چهارم طبق برنامه باید از ۷ ژانویه سال ۲۰۲۱ شروع شود. این درحالی است که فصل سوم سریال دسامبر سال ۲۰۱۹ از آمازون پرایم روی ایر رفته است.

"ریچل برازناهان"، "تونی شلهوب"، "جین لینچ"، "کوین پولاک"، "لوک کربی"، "مارین هینکل" و "الکس برنستین" در فصل‌های پیشین "خانم میزل شگفت‌انگیز" نقش‌آفرینی کردند. اولین جلسه‌ی فیلمنامه‌خوانی فصل چهارم در ماه دسامبر آینده برگزار خواهد شد.

 

هالیوود ریس ویترسپون جنیفر انیستون برنامه صبحگاهی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین