کد خبر: 53309 A

روایت جالب جورج کلونی از تجربه خوانندگی‌اش/ صدایم شبیه یک گربه بود!

روایت جالب جورج کلونی از تجربه خوانندگی‌اش/ صدایم شبیه یک گربه بود!

جورج کلونی در برنامه آنلاینی که به مناسبت بیستمین سالگرد فیلم "ای برادر کجایی؟" برگزار شد از تجربه عجیب خوانندگی‌اش پرده برداشت.

ایران آرت: در برنامه‌ای آنلاین که به مناسبت بیستمین سالگرد ساخته شدن فیلم "ای برادر کجایی؟" ساخته برادران کوئن برگزار شد، جورج کلونی، جان تورتورو و تیم بلیک نلسون بازیگران فیلم همراه با استیون گایدوس روزنامه‌نگار شرکت کردند.

در این گفتگوی آنلاین جورج کلونی از تجربه آواز خوانی‌اش در فیلم سخن گفت.

در حالی که ابتدا قرار بود وی ترانه "مردی با غم همیشگی" را بخواند اما پس از نخستین جلسه در استودیو، تیم تصمیم گرفتند از یک خواننده حرفه‌ای به جای وی استفاده کنند.

کلونی در این باره گفت: تصور کردند من می‌توانم بخوانم. لابد برای اینکه عمه من رزمری کلونی خواننده بود. منم فکر کردم می‌توانم بخوانم اما وقتی خواندم صدایم واقعاً شبیه یک گربه بود که در چرخ کامیونی که دارد در خیابان با سرعت می‌رود، گیر افتاده باشد.

کلونی افزود: بعد آنها دن تایمینسکی را آوردند و او به جای من ترانه را خواند. خیلی تحقیرآمیز بود.

به گزارش مهر این گردهمایی در جشنواره فیلم نشویل انجام شد که گرامیداشت ۲۰ سالگی این فیلم را در برنامه‌اش داشت.

در طول این گفتگو بازیگران این فیلم درباره تجربه کار کردن برای فیلم‌های ایتن و جوئل کوئن و تاثیر ماندگار فیلم حرف زدند.

این فیلم کمدی موزیکال موفق شد تا برای ترانه‌هایش ۳ جایزه از جمله جایزه آلبوم سال جوایز گرمی ۲۰۰۲ را از آن خود کند و کمک کرد تا توجه به سبک موسیقی آمریکایی و بلوگرس بیشتر شود.

در این گفتگوی آنلاین بازیگران از تاثیرات فرهنگی فیلم صحبت کردند و گفتند معتقدند علیرغم اینکه فیلم نقدهای اولیه ضعیفی از منتقدان گرفت اما با گذشت زمان جایگاهش روشن‌تر شد.

"ای برادر کجایی؟" به کارگردانی جوئل کوئن در سال ۲۰۰۰ ساخته شد. این فیلم که برداشت آزادی از کتاب اودیسه هومر است، سفر پردردسر چند زندانی را تصویر می‌کند که قصد دارند تا به دره‌ای برسند که چهار روز دیگر زیر آب می‌رود و گنجی در آن مدفون است. در طول این مسیر آنها چند بار لو داده می‌شوند و دوباره از دست پلیس فرار می‌کنند، ترانه‌ای می خوانند که با آن مشهور می‌شوند، با کوکلاکس کلان‌ها درگیر می‌شوند اما مانند سفر اودیسه از همه این موانع عبور می‌کنند و در انتها روشن می‌شود که گنجی در کار نبوده و این تنها دروغ یکی از زندانیان بوده که بتواند ۲ زندانی دیگری را که به او زنجیر شده‌اند با خود از زندان بیرون بکشد.

صدای جرج کلونی مانند یک گربه بود!/ روایت گنجی که وجود نداشت

نویسنده فیلمنامه این فیلم برادران کوئن بودند و در حالی که جوئل کارگردان بود، ایتن تهیه کنندگی فیلم را برعهده داشت. این فیلم ابتدا در جشنواره کن ۲۰۰۰ روی پرده رفت و نامزدی نخل طلا را کسب کرد.

"ای برادر کجایی؟" در حالی که جایزه گلدن گلوب بازیگر نقش کمدی یا موزیکال ۲۰۰۰ را برای جورج کلونی همراه داشت، نامزدی اسکار در بخش بهترین فیلمنامه اقتباسی را نیز کسب کرد.

برادران کوئن جورج کلونی جرج کلونی ای برادر کجایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین