کد خبر: 53393 A

دستمزد خانم بازیگر ۳۳ برابر اضافه شد

دستمزد خانم بازیگر ۳۳ برابر اضافه شد

مجله ونتی‌فر فاش می‌کند که دستمزد ستاره نقش اول فیلم "زن شگفت‌‌انگیز" برای ایفای نقش در قسمت دوم فیلم ۳۳ برابر شده است.

ایران آرت: ژوئن سال ۲۰۱۷ وقتی گزارش شد که "گل گدوت" برای بازی در "زن شگفت‌انگیز" ۳۰۰ هزار دلار دریافت کرده جنجال زیادی به پا شد. آن فیلم در سراسر دنیا ۸۰۰ میلیون دلار فروخت و گدوت را به یکی از محبوب‌ترین بازیگران فیلم‌های ابرقهرمانی تبدیل کرد. مجله‌ ونتی فر اخیراً فاش کرده است که دستمزد او در "زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴" ۳۳ برابر شده است.

ونتی فر می‌نویسد: "موفقیت قسمت اول "زن شگفت‌انگیز" – که گدوت برای بازی در آن ۳۰۰ هزار دلار دریافت کرده بود، رقمی که در میان بعضی گروه‌ها بحث‌برانگیز شد زیرا با دستمزد بسیاری از بازیگران مرد فیلم‌های اکشن قابل مقایسه نبود – او را به یکی از پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود تبدیل کرد. او برای "زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴" ۱۰ میلیون دلار دریافت کرده – مبلغ هنگفتی که هنوز نیمی از دستمزد بعضی از ستارگان مرد فیلم‌های اکشن است، اما به هر حال نشان می‌دهد که در هالیوود، همچون جاهای دیگر، راه زیادی تا برابری حقوق زن و مرد وجود دارد."

دستمزد ۱۰ میلیون دلاری گدوت برای "زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴" اولین بار در سال گذشته توسط "ورایتی" گزارش شد. "پتی جنکینز" در مصاحبه با "ونتی فر" تأکید می‌کند که گدوت برای پول به بازیگری روی نیاورده است: "گل کسی است که تمرکزش را بر پیشرفت شخصیتش می‌گذارد، و این اتفاق ویژه‌ای است، داشتن یک "زن شگفت‌انگیز" برای بازی در نقش "زن شگفت‌انگیز". او به دنبال شهرت و افتخار نیست – او همیشه می‌پرسد: "با این [شخصیت] چه می‌توان کرد که برای دنیا مفید باشد؟""

به گزارش 30نما افتتاحیه‌ی "زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴" نیت جنکینز و گدوت را تأیید می‌کند. در این سکانس کودکی "دایانا/زن شگفت‌انگیز" به نمایش گذاشته شده و او را در حال رقابت در المپیک آمازون نشان می‌دهد.

گدوت در این باره می‌گوید: "هر وقت این بخش از فیلم را می‌بینم، همیشه اشک از چشمانم جاری می‌شود – اشک شوق و خوشحالی. یکی از مهم‌ترین عقاید من این است که شما تنها می‌توانید رؤیای تبدیل شدن به کسی یا چیزی را داشته باشید که آن را تجسم کرده باشید. پسران از بخت خوش توانسته‌اند از ابتدای صنعت سینما قهرمان بودن، قوی‌تر بودن، نجات‌بخش بودن را تجربه کنند. اما این نمایندگی برای ما [دختران] وجود نداشت. فکر می‌کنم بسیار اهمیت دارد – و اهمیتش برای من دوچندان است زیرا مادر دو دختر هستم – که به [دختران] پتانسیل واقعی آن‌ها را نشان دهیم. لزوماً نباید ورزشکار یا از لحاظ فیزیکی نیرومند باشند – این‌گونه هم می‌توانند باشند – بلکه جذاب و هیجان‌انگیز باشند."

"زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴" ۲۵ دسامبر (۵ دی ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران خواهد شد.

 

گل گدوت زن شگفت انگیز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین