کد خبر: 53410 A

پریانکا چوپرا برای کارگردان ایرانی بازی کرد

پریانکا چوپرا برای کارگردان ایرانی بازی کرد

پریانکا چوپرا، ستاره سینمای هالیوود در فیلم جدید رامین بحرانی، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی-آمریکایی ایفای نقش کرده است.

ایران آرت: مدت‌ها پیش از آنکه "رامین بحرانی" از کتاب "ببر سفید" اقتباس کند، نام او در صفحه‌ی نخست آن درج شده بود. این کتاب برنده‌ی جایزه به بحرانی کارگردان ایرانی تبار "۹۹ خانه" (99 Homes) تقدیم شد چرا که او و آدیگا دوستی نزدیکی با یکدیگر دارند.

بحرانی می‌گوید: "به یاد می‌آورم که اولین نسخه‌های "ببر سفید" را پیش از آنکه به پایان برسد می‌خواندم. فکر کردم که شگفت‌انگیز است. همیشه می‌خواستم به فیلم تبدیلش کنم. خوشحالم که او برای این کار به من اعتماد کرد."

این فیلم که در ماه دسامبر از نت‌فلیکس پخش خواهد شد داستانی در مورد مرد جوانی به نام "بالرام هالوای" با بازی "آدراش گوراو" روایت می‌کند که از کار در یک چای‌خانه در دهکده‌ی محل تولدش به رانندگی در دهلی برای آشوک ثروتمند با بازی "راجموار رائو" می‌رسد. بالرام که در تمام طول عمرش گرفتار فساد و ستم نظام بی‌عدالتی است اولین گام‌ها را برای رهایی برمی‌دارد.

به گزارش 30نما بحرانی تنها هوادار کتاب "ببر سفید" نیست. "پریانکا چوپرا جونز" می‌گوید:‌ "مرا به‌شدت تحت تأثیر قرار داد. این ستاره‌ی بالیوودی به همراه "ایوا دوورنی" فیلمساز آمریکایی یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه نیز بوده و نقش "پینکی" همسر آمریکایی آشوک را بازی می‌کند. چوپرا جونز با خنده می‌گوید: "او با نگاهی کاملاً متفاوت به زندگی که در کشوری در حال توسعه وجود دارد می‌آید. این جنبه از شخصیت برای من جذابیت داشت، با توجه به اینکه من یک بازیگر هندی‌ام. در ایالات متحده نقشی که تا این حد دراماتیک باشد بازی نکرده‌ام. بنابراین بسیار هیجان‌انگیز بود."

از زمانی که بحرانی و چوپرا تحت تأثیر کتاب "ببر سفید" قرار گرفتند بیش از یک دهه می‌گذرد، اما فیلم بحرانی در مقطعی عرضه می‌شود که برای مخاطب قابل‌درک‌تر از همیشه است. فیلمساز درباره‌ی دوستش می‌گوید: "آراویند همیشه یک قدم پیش‌تر است. نابرابری ثروث، قدرت و رفتار نادرست ثروتمندان، عقاید مرتبط با طبقات… همه‌ی ما امروز بهتر از هر زمان دیگری درک می‌کنیم که نظام سلامت چقدر شکننده است… فیلم در واقع در مورد مردی است که می‌خواهد رها باشد، رها از تعقیب کمال در زندگی‌اش. به نظر من این مسئله‌ای است که بیشتر ما امروز درک می‌کنیم."

 

هالیوود پریانکا چوپرا بالیوود رامین بحرانی 99 خانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین