کد خبر: 53432 A

سریالی که در نتفلیکس رکورددار پربیننده‌‌ها شد

سریالی که در نتفلیکس رکورددار پربیننده‌‌ها شد

"راچد" که در ماه سپتامبر پخش شد، پیش‌درآمدی است برای فیلم "پرواز بر فراز آشیانه فاخته" با بازی پولسن در نقش "میلدرد راچد".

ایران آرت: نت‌فلیکس فاش کرد که ۴۸ میلیون بیننده سریال درام جدید "راچد" با بازی "سارا پولسن" را دیده‌اند و آن را به پربیننده‌ترین سریال اریجینال شبکه در سال ۲۰۲۰ تبدیل کرده‌اند. نت‌فلیکس در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده است که این سریال به تهیه‌کنندگی "رایان مورفی" در چهار هفته‌ی اول ۴۸ میلیون بیننده داشته و "پربیننده‌ترین فصل اول یک سریال اریجینال در سال" ۲۰۲۰ لقب گرفته است. 

سرویس استریمینگ نت‌فلیکس سال گذشته نیز  در اقدامی نادر، آمار بینندگان "تو" (You)، "آموزش جنسی" (Sex Education)، "آکادمی آمبرلا" (The Umbrella Academy) و "الیت" (Elite) را فاش کرده بود. در آن زمان نت‌فلیکس ادعا کرد که "آکادمی آمبرلا" در یک ماه اول پس از انتشار ۴۵ میلیون بیننده داشته، در حالی که سریال تریلر "تو" و کمدی درام بریتانیایی "آموزش جنسی" هر دو رکورد ۴۰ میلیون بیننده را ثبت کرده‌اند.

"راچد" که در ماه سپتامبر پخش شد، پیش‌درآمدی است برای فیلم "پرواز بر فراز آشیانه فاخته" با بازی پولسن در نقش "میلدرد راچد". داستان سریال در سال ۱۹۴۷ آغاز می‌شود، وقتی که میلدرد به کالیفرنیای شمالی می‌رسد تا شغلی برای خود دست و پا کند. او در یک بیمارستان روانی که آزمایش‌های غیرمرسومی بر روی ذهن انسان انجام می‌دهد مشغول به کار می‌شود. او ابتدا خود را به عنوان یک پرستار ایده‌آل می‌نمایاند اما در ادامه شروع می‌کند به نفوذ در سیستم بیمارستان و چهره‌ی واقعی‌ خودش را نشان می‌دهد. 

به گزارش ۳۰نما علاوه بر پولسن، در سریال "راچد" به نویسندگی "ایوان رومانسکی" بازیگرانی چون "سینتیا نیکسون"، "جودی دیویس"، "شارون استون"، "فین ویتراک"، "چارلی کریور"، "آلیس انگلرت"، "آماندا پلامر"، "کوری استال"، "سوفی اکوندو"، "برندن فلین" و "وینسنت دینافریو" ایفای نقش کرده‌اند.

سریال "راچد" بنابر اعلام "نیلسن" نیز پربیننده‌ترین سریال هفته در شبکه‌های استریمینگ بوده و مخاطبین ۹۷۲ میلیون دقیقه از آن را به نظاره نشسته‌اند. به جز سریال "پسران" (The Boys) آمازون که با ۷۴۳ میلیون دقیقه در رتبه‌ی پنجم قرار گرفته، تمامی ۱۰ عنوان برتر هفته سریال‌هایی‌اند که از نت‌فلیکس پخش شده‌اند. پس از "راچد" سریال "کبرا کای" (Cobra Kai) با ۹۶۴ میلیون دقیقه مشاهده در رده‌ی دوم است.

 

هالیوود نتفلیکس سارا پلسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین