کد خبر: 53557 A

کمدین های جذاب در نون خ ۳/ یک قوم جدید با نورالدین خانزاده

کمدین های جذاب در نون خ ۳/ یک قوم جدید با نورالدین خانزاده

مهدی فرجی از ادامه داستانِ خلیل و نورالدین با حضور حمیدرضا آذرنگ در فصل سوم سریال "نون.خ" و اضافه شدن قومیت جدیدی به ماجراهای نورالدین خانزاده خبر داد.

ایران آرت:  این شب‌ها فصل اول "نون.خ" روی آنتن شبکه یک سیما است و در روزهای تلخِ کرونایی و تک و توک برنامه‌های شادِ تلویزیون جای چنین آثاری خالی است. البته خبر خوبی چند روز گذشته مبنی بر آغازِ فصل سوم این سریال تلویزیونی منتشر شد که سعید آقاخانی با حضور بازیگران جدیدی همچون اکبر عبدی با این مجموعه، به استقبال نوروز 1400 می‌رود.

البته ساخت این سریال در شرایط کرونایی، به مراتب سختی‌های خودش را دارد همان‌طور که شیوع کرونا اجازه نداد فصل دوم تمام و کمال به پایان برسد. پیش‌تولید فصل سوم از اواسط تابستان امسال آغاز شد و چند روز گذشته در تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کارِ تولید فصل سوم آغاز شد.

در کنارِ اکبر عبدی، علی صادقی که در فصل دوم حضور نداشت، در این فصل حضور دارد. مهدی فرجی به تسنیم  از حضور حمیدرضا آذرنگ خبر داد و گفت: حمیدرضا آذرنگ به جمع بازیگران و عواملِ "نون.خ" می‌پیوندند و داستان خلیل و نورالدین را در فصل سوم هم خواهیم داشت.

او درباره تولید سریال "نون.خ" با مشکلات کرونا، خاطرنشان کرد: پزشکان و پرستاران حافظان و فعالان در عرصه سلامت مردمند و ما هم وظیفه داریم روح و حال مردم را خوب کنیم. این روزها بیش از هر موقعی مردم به کارهای طنز، امیدبخش و شاد و با نشاط نیاز دارند و امیدواریم بتوانیم با کیفیت و اتفاقات جذاب و دلچسب، نوروز 1400 به آنتن شبکه یک سیما برسیم.

فرجی در خصوص فیلمبرداری سریال در شهرهای دیگر و اضافه شدن قومیتی جدید، توضیح داد: ما این روزها در تهران فیلمبرداری داریم و به دو استان خواهیم رفت که یکی در مناطق غرب کشور و دیگری در مناطق شمالی قرار دارد. جالب است بدانید که در جریان فصل جدید "نون.خ" قومیت دیگری را خواهیم داشت که به قصه اضافه می‌شود.

سعید آقاخانی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، سیروس سپهری، صهبا شرافتی، سیروس حسینی‌فر، یوسف کرمی، سیدحسین موسوی، آتنا مهیاری، علی اخوان، شقایق فتاحی و نارین ایوبی بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.

فصل سوم سریال نون.خ در ۱۵ قسمت برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول سیما ساخته می‌شود.

 

اکبر عبدی سعید آقاخانی علی صادقی سریال نون خ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین