کد خبر: 53602 A

اسکارلت جوهانسون عروس می‌شود

اسکارلت جوهانسون عروس می‌شود

فیلم "عروس" با بازی اسکارلت جوهانسون داستان زنی را دنبال می‌کند که خلق شده تا یک همسر آرمانی باشد.

ایران آرت: اسکارلت جوهانسن در فیلم "عروس" برای اپل و استودیوی A24 جلوی دوربین می‌رود. "سباستین للیو" برنده‌ی اسکار که فیلم‌های "یک زن فوق‌العاده" و "گلوریا" را ساخته، برای نشستن بر روی صندلی کارگردانی انتخاب شده است. فیلمنامه‌ این پروژه نیز توسط او و "لورن شوکر بلوم" و "ربکا انجلو" به نگارش درمی‌آید. جوهانسن با کمپانی "دیز پیکچرز" تهیه‌کننده‌ی فیلم نیز خواهد بود.

این فیلم تریلر علمی-تخیلی زنی را دنبال می‌کند که خلق شده تا یک همسر آرمانی باشد اما وقتی که خالق خودش را پس می‌زند، باید به دنیایی بگریزد که او را به چشم یک هیولا نگاه می‌کند. او در حین فرار است که به هویت واقعی، قدرت‌های دور از انتظارش، و توان بازسازی خود پی می‌برد.

اپل و A24 اخیراً فیلم "رو به زوال" (On The Rocks) با بازی "سوفیا کاپولا" و "بیل ماری" که جمعه از اپل تی‌وی‌ پخش خواهد شد و "آسمان همه‌جاست" (The Sky Is Everywhere) با بازی "جیسون سیگل" و "چری جونز" را ساخته‌اند.

به نوشته 30نما جوهانسن قرار بود امسال در فیلم ابرقهرمانی "بیوه سیاه" مارول و دیزنی نقش "ناتاشا رومانوف/بیوه سیاه" را بازی کند. این فیلم باید می گذشته روی پرده می‌رفت اما پاندمی سبب شد که اکران آن به می سال ۲۰۲۱ موکول شود. او اکتبر سال گذشته تأکید و تأیید کرد که شخصیت "بیوه سیاه" پس از وقایع "انتقام‌جویان: آخر بازی" (Avengers: Endgame) به زندگی بازنمی‌گردد.

جوهانسن در مصاحبه با "جیمی فالن" گفت: "راستش را بخواهید، پایانی به همراه داشت که من نیازمندش بودم، زیرا پس از این فیلم آخر از نظر احساسی و به معنای واقعی کلمه مرا از پا درآورد." او در مصاحبه با "اینترتینمنت تونایت" نیز گفته بود: "فکر نمی‌کنم که دیگر بدون پایان بتوانم تحمل کنم. یعنی به‌شدت خسته‌ام. عاشق شخصیت هستم، به آنچه ساختیم افتخار می‌کنم." جوهانسن تهیه‌کننده‌ی "بیوه‌ سیاه" نیز خواهد بود.

 

اسکارلت جوهانسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین