کد خبر: 53624 A

جسیکا چستین در بازسازی شاهکار اینگمار برگمان بازی می‌کند

جسیکا چستین در بازسازی شاهکار اینگمار برگمان بازی می‌کند

نسخه‌ی اصلی "صحنه‌هایی از یک ازدواج" عشق و رنجی را شرح می‌داد که یک زوج در طول چندین سال زندگی تجربه می‌کردند.

ایران آرت: تابستان امسال گزارش شد که شبکه‌ی HBO مینی‌سریال سوئدی «صحنه‌هایی از یک ازدواج» اینگمار برگمان را بازسازی می‌کند. در آن زمان اعلام شد که «میشل ویلیامز» و «اسکار آیزک» مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند، اما جمعه گذشته گزارش شد که ویلیامز از پروژه جدا شده و «جسیکا چستین» جانشین او خواهد شد. چستین و آیزک در فیلم «یک سال بسیار خشن» (A Most Violent Year) «جی.سی. شاندور» همبازی شده بودند. 

علی‌رغم جدایی ویلیامز، این پروژه همچنان یکی از هیجان‌انگیزترین عناوین تلویزیونی سال ۲۰۲۱ خواهد بود. نسخه‌ی اصلی «صحنه‌هایی از یک ازدواج» عشق و رنجی را شرح می‌داد که یک زوج در طول چندین سال زندگی تجربه می‌کردند. این سریال یکی از بهترین آثار برگمان نامیده شده است. دیگر عوامل بازسازی تغییر نکرده‌اند و «مایکل النبرگ» و «هاگای لوی» اسرائیلی نویسندگان «رابطه‌» (The Affair) آن را می‌سازند. این سریال جدید مضامین عشق، نفرت، تک‌همسری، ازدواج و طلاق اثر برگمان را از نگاه یک زوج معاصر آمریکایی بازسازی می‌کند.

به گزارش ۳۰نما برگمان خود در طول حیاتش روابطی پیچیده و پرآشوب را تجربه کرد. این فیلمساز پنج بار ازدواج کرد و رابطه‌هایی با بازیگران زن فیلم‌هایش داشت. او در سریال «صحنه‌هایی از یک ازدواج» تجارب شخصی خودش از جمله رابطه‌اش با «لیو اولمان» را به تصویر کشید که یکی از بازیگران سریال نیز بود.

چستین سال گذشته وعده‌ی ساخته شدن دنباله‌ی «یک سال بسیار خشن» را داد، اما از آن پس تاکنون جزئیاتی از پیشرفت پروژه فاش نشده. او به تازگی در فیلم جاسوسی و اکشن «۳۵۵» (The 355) ظاهر شده که قرار است ژانویه آینده عرضه شود.

 

بازیگر جسیکا چستین اینگمار برگمان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین