کد خبر: 53658 A

جکی چان رمانتیک شد/ تغییر مسیر ستاره فیلم‌های اکشن

جکی چان رمانتیک شد/ تغییر مسیر ستاره فیلم‌های اکشن

جکی چان اخیراً در مصاحبه‌ای توضیح می‌دهد که هرگز آمریکا را ترک نکرده، اما "فیلمنامه‌ درست" را نیافته است.

ایران آرت: اینکه "جکی چان" اخیراً کمتر در فیلم‌های اکشن آمریکایی بازی می‌کند به معنای آن نیست که بیکار نشسته. آخرین فیلم آمریکایی چان "خارجی" در کنار "پیرس برازنان" بود اما او از آن پس استعدادش را در عرصه‌ی دیگری به کار گرفته. تازه‌ترین اثر چان یک فیلم روسی تحت عنوان "ماسک آهنین" است که "آرنولد شوارزنگر" هم در آن ایفای نقش کرده.

چان اخیراً در مصاحبه با "فیلملیر" توضیح می‌دهد که هرگز آمریکا را ترک نکرده، اما "فیلمنامه‌ درست" را نیافته است. او می‌گوید فیلمنامه‌هایی که از طرف هالیوود ارائه می‌شدند همگی نقش‌های پلیسی بودند و به هم شباهت داشتند و حالا که او سالخورده‌تر شده و در سن ۶۶ سالگی به سر می‌برد، به نقش‌های دراماتیک علاقه‌ی بیشتری دارد.

او توضیح می‌دهد: "می‌خواهم اطمینان حاصل کنم که مخاطب هر سال جنبه‌ی متفاوتی از "جکی چان" را ببیند. تمایل دارم که مخاطب مرا بازیگری در نظر آورد که می‌تواند در فیلم‌های اکشن بازی کند نه اینکه فقط فیلم‌های اکشن بازی می‌کند. دوست ندارم خودم را تکرار کنم."

به گزارش 30نما در فیلم حماسی و فانتزی "ماسک آهنین"، چان نقش یک استاد کونگ فو را بازی می‌کند که برای نجات میهنش باید از چنگ "جیمز هوک" روانی با بازی شوارزنگر بگریزد تا طلسمی را به دست دخترش برساند که به او اجازه می‌دهد یک اژدهای عظیم را مدیریت کند. این فیلم  ۱۹ سپتامبر سال گذشته در روسیه و ۱۶ آگست آن سال در چین اکران شد.

توسعه‌ "ماسک آهنین" در سال ۲۰۱۵ آغاز شد و در آن زمان گزارش شد که چان، "جیسون استاتهام" و "استیون سیگال" در آن بازی می‌کنند، اما نوامبر سال ۲۰۱۶ اعلام شد که چان مقابل شوارزنگر بازی می‌کند. این فیلم ۲۰ نوامبر (۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹) در پلتفرم‌های دیجیتال و  ۲۴ نوامبر بر روی دیسک‌های بلو-ری و دی‌وی‌دی‌ منتشر خواهد شد.

 

آرنولد شوارتزنگر جکی چان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین