کد خبر: 53665 A

فیلمنامه پدرخوانده فروخته شد

فیلمنامه پدرخوانده فروخته شد

در حراجی وسایل رابرت اوانز تهیه کننده هالیوودی، جایزه گلدن گلوب و فیلمنامه "محله چینی‌ها" فروخته شد.

ایران آرت: در حراجی وسایل رابرت اوانز بیش از ۶۰۰ مورد از اقلام این تهیه کننده هالیوودی فروخته شد؛ تعدادی از این اقلام صد‌ها هزار دلار فروخته شدند.

اوانز در ۲۶ اکتبر سال ۲۰۱۹ درگذشت و در بسیاری از پروژه‌های مهم کمپانی پارامونت از جمله فیلم‌های کلاسیک دهه ۶۰ میلادی مثل "بچه رزماری"، "پدرخوانده ۱ و ۲" و "محله چینی ها" تهیه کننده بود و با کارگردان‌های نامداری مثل فرانسیس فورد کاپولا و سیدنی لومیت همکاری داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگان جوان جایزه گلدن گلوب اوانز برای فیلم سینمایی "محله چینی‌ها" بیش از ۸۳ هزار دلار فروخته شد که ۲۷ برابر تخمین‌های اولیه‌ بود. در این حراجی همچنین نسخه سوم پیش نویس فیلمنامه "محلی چینی‌ها" که توسط رابرت تون نویسنده برنده اسکار امضا شد، ۴۰ هزار دلار به فروش رسید. پیش‌بینی می‌شد این فیلمنامه ۸ هزار دلار به فروش برسد.

نسخه پیش نویس فیلمنامه "پدرخوانده" هم شامل نوشته‌هایی برای انتخاب بازیگر شخصیت تام هاگن و همین طور توضیح سکانس‌های حذفی این فیلم بود که بیش از ۱۰ برابر پیش بینی ۳ هزار دلاری آن، به مبلغ ۳۲ هزار دلار فروخته شد. نسخه دوم فیلمنامه "پدرخوانده ۲" نیز ۱۰ هزار دلار به حراج گذاشته شد.

از پروژه "پدرخوانده" نیز دو تلگرافی که بین فرانسیس فورد کاپولا و اوانز در رابطه با فیلم جابه جا شده است، ۳۸ هزار و ۴۰۰ دلار به فروش رسید و این در حالی است که انتظار می‌رفت ۴۰۰ دلار فروخته شود.

 

پدرخوانده 2 پدرخوانده رابرت اوانز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین