ایران آرت: موهای سفید شیلا خداداد به سوژه لایو اینستاگرامی این بازیگر سینما و تلویزیون بدل شد.

شیلا خداداد لایوی اینستاگرامی با مخاطبان صفحه خود داشت که در آن سفیدی موهای این بازیگر توجه کاربران را به خود جلب کرد.

کاربران در طول این لایو اینستاگرامی دائماً به موهای سفید شیلا خداداد اشاره می‌کردند و از او می‌پرسیدند چرا موهایش را رنگ نمی‌کند یا چرا تا این حد پیر شده.

این اظهارنظرهای کاربران دست آخر شیلا خداداد را به واکنش وا داشت.

خداداد به طعنه از توجه کاربران به خودش تشکر کرد و گفت: "قاعدتاً اولین نفر خودتان متوجه سفیدی موهایتان می‌شوید. من اینطوری دوست دارم و فعلاً قصد رنگ کردن موهایم را ندارم."

شیلا خداداد متولد ۱۳۵۹ در تهران و دانش آموخته رشته مهندسی شیمی است. خداداد بازیگری را با نقش آفرینی در فیلم سینمایی اعتراض به کارگردانی مسعود کیمیایی آغاز کرد. بعد از این تجربه او در چند فیلم سینمایی دیگر هم بازی کرد اما نقش آفرینی در سریال مسافری از هند به کارگردانی قاسم جعفری در سال ۸۱ بود که خداداد را به شهرت رساند. این سریال یکی از پربیننده ترین سریال‌های دهه ی ۸۰ تلویزیون ایران بود.

شیلا خداداد به بازی در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی ادامه داد و شبکه نمایش خانگی را هم با بازی در سریال های گلشیفته و هیولا تجربه کرد. در سال ۹۸ کتابی با ترجمه شیلا خداداد به نام "بعضی راز ها را باید نگه داشت" با موضوع تجاوز جنسی به کودکان منتشر شد.

 

 

 

کد خبر: 53760 |

واکنش شیلا خداداد به پیری و سفید شدن موهایش/ فیلم

شیلا خداداد گفت: الان ۴۰ سالم است و مشکلی هم با سن و سالم ندارم. هر قدر هم که برایم بنویسند پیر شدم ناراحت نمی شوم

ارسال نظر
نظرات خوانندگان
  • مڗگان شکری
    پاسخ

    آفرین به شجاعت ،منم مثل شما فکر میکنم،راستی اون جوجه رو بجای من ببوس اینقدر خندیدم بهش میگه ریمل بزنم،کارها و حرفهای الانش شیرینه خیلی دوست دارم یه روزی ببینمش

  • مژگان شکری
    پاسخ

    آفرین به این شجاعت،منم مثل شما فکر میکنم،اون جوجه رو از طرف من ببوس وقتی میگه ریمل بزنم فقط خندیدم بخدابرای چند ثانیه این همه سختی و قرنطینه رو از یادم برده خیلی دوست دارم یه روزی ببینمش ولی همیشه فیلم ازش بگیر برام بفرست