کد خبر: 53764 A

نیکول کیدمن وحشت کرد

نیکول کیدمن وحشت کرد

ستاره سینمای هالیوود که در فیلم "شمالی" به کارگردانی رابرت اگرز ایفای نقش کرده است این فیلم را چالش برانگیز می‌داند و می‌گوید: در حال حاضر وحشت‌زده‌ام

ایران آرت: استودیوهای آمازون سفارش ساخت یک اقتباس تلویزیونی از نمایش برنده‌ی جایزه‌ی "چیزهایی که می‌دانم حقیقت خواهند داشت" (Things I Know To Be True) نوشته‌ "اندرو باول" با بازی و تهیه‌کنندگی "نیکل کیدمن" را صادر کرد. این پروژه با همکاری آمازون و استودیوهای مچ‌باکس و بلاسم متعلق به ان‌بی‌سی‌یونیورسال ساخته خواهد شد.

نمایش باول اثری در مورد تعهد در ازدواج و ذات در حال تکامل عشق در خانواده توصیف شده، و سرگذشت باب و فرن پرایس را بازگو می‌کند که تصمیمات غیرمنتظره و سرنوشت‌ساز فرزندان بزرگسال‌شان را نظاره می‌کنند.

کیدمن می‌گوید: "هرگز تجربه‌ خارق‌العاده‌ی تماشای نمایش اندرو در سیدنی را فراموش نمی‌کنم. نمایش اندرو بدیع و فیلمنامه‌ی او برای سریال به همان خوبی است. با حمایت آمازون، رهنمودهای جن سالکی، و گروه تهیه‌کنندگان فوق‌العاده‌ی آن، به این سریال امیدهای زیادی داریم."

باول می‌گوید: "این داستان در مورد خانواده است، چیزی که تمام عمر از آن گریزانید و اگر موفق شوید حسرت آن را می‌خورید. خوشحالم که بازیگری در سطح نیکل کیدمن نقش فرن پرایس را بازی می‌کند. به عنوان یک مادر و یک زن او شخصیتی پیچیده، دشوار، و بسیار جذاب دارد. از این گذشته خوشحالم که یک کمپانی بزرگ مثل آمازون به داستان علاقه نشان داده و آن را برای مخاطبین جهانی عرضه می‌کند."

به گزارش 30نما باول تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال "چیزهایی که می‌دانم حقیقت خواهند داشت" خواهد بود. این سریال طبق قرارداد اخیر کیدمن با آمازون ساخته می‌شود. در ماه ژوئیه گذشته گزارش شد که او در درام "تبعیدی‌ها" (The Expatriates) به کارگردانی "لولو وانگ" بازی می‌کند. علاوه بر این، کیدمن باید در اقتباس از رمان پرفروش "همسر دوست‌داشتنی من" (My Lovely Wife) نوشته‌ی "سامانتا داونینگ" و نیز تریلر "چیزهای زیبا" (Pretty Things) "جنل براون" ظاهر شود.

کیدمن در حال حاضر سریال "درماندگی" را در شبکه‌ی HBO روی ایر دارد و به زودی در فیلم موزیکال "پرام" (The Prom) "رایان مورفی" در کنار "مریل استریپ" دیده خواهد شد. او در مینی‌سریال "درماندگی" به کارگردانی "سوزان بیر" با "دیوید ای. کلی" نویسنده‌ی "دروغ‌های کوچک بزرگ" (Big Little Lies) مجدداً همکاری داشته و مقابل "هیو گرنت" قرار گرفته است.

کیدمن در مصاحبه با "کلایدر" از علت بازی در فیلم "شمالی" به کارگردانی "رابرت اگرز" می‌گوید. او در پاسخ به این پرسش که چرا تمایل داشته در یک فیلم با مضمون انتقام در دوران وایکینگ‌ها بازی کند می‌گوید: "در ماه نوامبر این پروژه را انجام می‌دهم. من عمیقاً به فیلمسازانی که مؤلف می‌خوانمشان متعهدم. آن‌ها هنر و توانایی‌های‌شان را قدرتمندانه به تصویر می‌کشند. وقتی ۱۴ ساله بودم این تعهد را برای خود ایجاد کردم که به سراسر دنیا سفر کنم و با [فیلمسازانی] از ملیت‌ها و کشورهای مختلف و [فیلم‌هایی با] ژانرها و داستان‌های مختلف کار کنم."

کیدمن اضافه می‌کند: "به عنوان بازیگر کارهای زیادی به شما پیشنهاد می‌شود. وقتی کاری باشد که در آن تهیه‌کننده‌ام، مثل [سریال "درماندگی"]، داستان متعلق است به سوزان بیر و دیوید ای. کلی. من بخشی از آن هستم و خود را با آن سازگار می‌کنم. ["شمالی"] داستان و هنر "رابرت اگرز" است. امیدوارم که چیزی به معادله اضافه کنم اما می‌روم که در آن مشارکت کنم و به پیشرفتش کمک کنم."

او شخصیت خود در فیلم اگرز را چالش‌برانگیز می‌داند و می‌گوید: "در حال حاضر وحشت‌زده‌ام. شاید به نظر آرام برسم اما بهتر است که ندانید در دلم چه می‌گذرد." کیدمن در پایان اضافه می‌کند: "دوست دارم بگویم که می‌دانم چه می‌کنم اما بسیاری از مواقع تصمیماتی بی‌اختیار و جسورانه می‌گیرم و کمتر تأمل و احتیاط می‌کنم."

 

نیکول کیدمن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین