کد خبر: 53824 A

واکنش دنیل کریگ و رابرت دنیرو به مرگ جیمز باند/ او جوان‌تر از ۹۰ سال به نظر می‌رسید

واکنش دنیل کریگ و رابرت دنیرو به مرگ جیمز باند/ او جوان‌تر از ۹۰ سال به نظر می‌رسید

دنیل کریگ که جیمزباند فعلی سینماست، به شان کانری همتای فقید خود که در این نقش بازی کرده بود، ادای احترام کرد.

ایران آرت: دنیل کریگ به شان کانری ادای احترام کرد و این بازیگر را که نقش مامور ۰۰۷ را بازی کرده بود یکی از بزرگان واقعی سینما دانست. کانری روز گذشته در سن ۹۰ سالگی در گذشت.

شان کانری که برای دهه‌ها در فیلم‌های مختلف بازی کرده است، یک جایزه اسکار برای فیلم سینمایی "تخسیرناپذیران" دریافت  و در فیلم‌هایی مثل "صخره"، "مردی که میخواست پادشاه باشد"، "سارقان زمان"، "ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی" بازی کرده بود. با این حال او به عنوان شخصی شناخته می‌شود که در سال ۱۹۶۲ با فیلم "دکتر نو" جیمزباند را به سینما معرفی کرد. او نقش جمیزباند را در شش فیلم دیگر مثل "گلدفینگر" "گلوله آتشین" و "از روسیه با عشق" بازی کرد.

دنیل کریگ هم که نقش جیمزباندش را در سال ۲۰۰۶ با فیلم "کازینو رویال" آغاز کرد، آخرین جیمزباند سینماست. او در مجموع ۵ فیلم را در نقش جیمزباند بازی کرده که فیلم "زمانی برای مردن نیست" آخرین حضور وی در این نقش خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان کریگ درباره مرگ شان کانری گفت: غم بزرگی است که درگذشت یکی از بزرگان واقعی سینما را می‌شنوم. شان کانری با نقش جیمزباند و دیگر نقش هایش به یادماندنی است. او یک عصر و شیوه بازیگری را تعریف کرد. او برای سال‌ها روی بازیگران و فیلمساز‌ها تاثیر خواهد گذاشت.

رابرت دنیرو کوین کاستنر همبازی‌های شان کانری در فیلم سینمایی "تخسیر ناپذیران"، دیگر کسانی بودند که به مرگ وی واکنش نشان دادند.

رابرت دنیرو نوشت: متاسفم که خبر درگذشت شان را می‌شنوم. او بسیار جوان‌تر از ۹۰ سال به نظر می‌رسید. انتظار داشتم و امیدوار بودم که مدت زمان بیشتری با ما بماند. تو را آن بالا می‌بینم، شان.

 

جیمز باند رابرت دنیرو مامور 007 دنیل کریگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین