کد خبر: 53870 A

اعتیادآورترین سریال‌های جهان معرفی شدند/ پیشتازی چرنوبیل و بادیگارد

اعتیادآورترین سریال‌های جهان معرفی شدند/ پیشتازی چرنوبیل و بادیگارد

مینی‌سریال پنج اپیزودی چرنوبیل که با همکاری شبکه‌ی Sky تولید شده، فاجعه‌ی هسته‌ای چرنوبیل در سال ۱۹۸۶ را بازگو می‌کند.

ایران آرت: پژوهشی جدید نشان داد که سریال "چرنوبیل" (Chernobyl) شبکه‌ی HBO در صدر فهرست اعتیادآورترین سریال‌های تلویزیونی تاریخ قرار می‌گیرد. این مینی‌سریال پنج اپیزودی که با همکاری شبکه‌ی Sky تولید شده، فاجعه‌ی هسته‌ای چرنوبیل در سال ۱۹۸۶ را بازگو می‌کند. 

این پژوهش توسط "اندرز آنالیسس" صورت گرفته و ۲۰ سریال تلویزیونی که مخاطبین بریتانیایی بیشتر به از ابتدا تا انتها دیده‌اند را مشخص کرده. پس از "چرنوبیل"، درام جنایی و ایتالیایی "گومورا" (Gomorrah) و به دنبال آن "معماهای دکتر بلیک" (The Doctor Blake Mysteries) شبکه‌ی BBC One قرار گرفته است. کمدی-درام "وراثت" (Succession) برنده‌ی امی و تریلر "بادیگارد" (Bodyguard) نیز در میان ۱۰ سریال برتر دیده می‌شوند.

به گزارش ۳۰نما در این پژوهش علاوه بر این مشخص شده است که سریال "خسته شدم" (Sick of It) "کارل پیکینگتون" عنوانی است که مخاطبین بیشتر از ادامه دادنش صرف نظر می‌کنند. "پنی دردفول: شهر فرشتگان" (Penny Dreadful: City Of Angels) و "جنگجو" (Warrior) نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

این داده‌ها از سریال‌هایی که در شبکه‌های کابلی بریتانیا از سال ۲۰۱۸ تاکنون پخش شده‌اند به دست آمده و دیده شدن آن‌ها تا ۲۸ روز پس از پخش ابتدایی محاسبه شده است. عناوین تلویزیونی نت‌فلیکس و آمازون در این پژوهش نادیده گرفته شده‌اند.

 

فهرست ۱۰ سریال اعتیادآور برای مخاطبین بریتانیایی:

 

۱. چرنوبیل 

۲. گومورا 

۳. معماهای دکتر بلیک

۴. بادیگارد 

۵. هاوایی فایو-او 

۶. وراثت 

۷. اقدام نادرست 

۸. کوانتیکو

۹. در پوست من 

۱۰. بردباری

 

هالیوود سریال بادیگارد چرنوبیل سریال چرنوبیل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین