کد خبر: 53873 A

تام هاردی وارد جنگ ویتنام شد

تام هاردی وارد جنگ ویتنام شد

داستان فیلم در مورد گروهی از سربازان جوان و تجارب آن‌ها در خط مقدم جنگ ویتنام است.

ایران آرت: تام هاردی، تای شرایدن، استیون جیمز نامزد گلدن گلوب، «بیل اسکارزگارد»، «پیت دیوید سن»، «اشتن سندرز»، «مارتین سنسمایر»، «مویسس آریاس» و «انگس کلود» در فیلم جنگی و پرستاره‌ی «چیزهایی که با خود بردند» نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند. مرحله‌ی انتخاب بازیگران هنوز به پایان نرسیده و انتظار می‌رود حتی ستارگان بیشتری به این پروژه اضافه شوند. 

«روپرت سندرز» که «سفید برفی و شکارچی» را در کارنامه دارد، این فیلم را بر اساس داستان‌های تحسین‌شده‌ی «تیم اورباین» کارگردانی خواهد کرد. داستان فیلم در مورد گروهی از سربازان جوان و تجارب آن‌ها در خط مقدم جنگ ویتنام است. نگارش فیلمنامه به «اسکات بی. اسمیت» (A Simple Plan) سپرده شده است.

این فیلم در «بازار فیلم آمریکا» که امسال به شکل مجازی در حال برگزاری است به فروش گذاشته شده. فیلمبرداری پروژه قرار است اوایل سال ۲۰۲۱ در تایلند انجام شود. «تام هاردی» با کمپانی «هاردی سان اند بیکر» یکی از تهیه‌کنندگان فیلم خواهد بود.

به گزارش ۳۰نما اوبراین سابقه‌ی حضور در جنگ ویتنام را در دهه‌ی ۱۹۶۰ دارد و تجارتش را در رمان «چیزهایی که با خود بردند» روایت کرده است. این کتاب که معمولاً در مدارس متوسطه آمریکا تدریس می‌شود، داستانی درباره‌ی مردان جوان جوخه‌ی «آلفا کمپانی» بازگو می‌کند که در طول جنگ از راه زمین پا به میدان نبرد گذاشتند. آن‌ها در این هزارتوی روحی و جسمی و احساسی باید برای بقای خودشان و عقلانیت و پاکی‌شان بجنگند.

این کتاب در سال ۱۹۹۰ برنده‌ی جایزه‌ای از «حلقه‌ی منتقدین کتاب ملی» بود و توسط نیویورک تایمز کتاب قرن نامیده شد. داستان‌های این کتاب در سال ۱۹۹۸ در فیلمی تلویزیونی به نام «دلدار یک سرباز» (A Soldier’s Sweetheart) با بازی «کیفر ساترلند» روایت شده بود.

 

تام هاردی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین