کد خبر: 53933 A

سرنخ‌های تازه از فصل دوم سریال عاشقانه/ از معرفی جایگزین مهناز افشار تا علت حذف بهاره کیان افشار

سرنخ‌های تازه از فصل دوم سریال عاشقانه/ از معرفی جایگزین مهناز افشار تا علت حذف بهاره کیان افشار

یکی از موارد جذاب برای بینندگان این سریال نمایش خانگی، روابط دوستانه بین سهیل، رضا و پیمان بود که با پوسترهای منتشر شده از این شخصیت ها به نظر می رسد که این روابط دوستانه همچنان پا برجاست.

ایران آرت: اگر از طرفداران سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی بوده اید بنابراین از گوشه و کنار، اخبار ساخت سریال عاشقانه دو با نام گیسو را شنیده‌اید.

به نوشته هابینا، سریال گیسو در واقع ادامه سریال عاشقانه می‌باشد اما این بار با قصه‌ای جذاب‌تر و بازیگرانی که به تازگی به این پروژه اضافه شده‌اند. یکی از جذابیت‌های سریال عاشقانه طرح قصه‌ای عاشقانه بود که در قلب خود داستانی معمایی را روایت می کرد و این موضوع جذابیت قصه را برای مخاطب دوچندان کرده بود.

بازی یکدست و هماهنگ بازیگران نیز از ابتدا تا انتهای داستان یکی دیگر از مواردی بود که مخاطبان را برای دیدن ادامه ی سریال ترغیب می کرد و ارزش یک هفته انتظار کشیدن تا رسیدن قسمت بعدی را به این سریال داده بود. مطمئنا در سریال گیسو بار دیگر شاهد این بازی هماهنگ و بی نظیر بازیگران البته این بار با تعداد بازیگرانی بیشتر خواهیم بود.

این بار قصه ی سریال گیسو پر ماجرا تر از قبل

سلیقه ی مخاطب امروزی به سمت داستانهایی چند وجهی رفته، چرا که قصه ای صرفا عاشقانه یا صرفا معمایی ممکن است جذابیت داستانی را نداشته باشد که در عین حال دارای این دو ویژگی می باشد، بنابراین منوچهر هادی این بار به پیچیدگی های داستان اضافه کرده است.

بازیگر جایگزین نقش مهناز  فشار (گیسو) در فصل جدید چه کسی خواهد بود؟ 

همانطور که می دانید در سری پیش و در سریال عاشقانه نقش گیسو را مهناز افشار بازی می کرد و این بار با حضور هانیه توسلی و هنرنمایی او در این نقش، این پروژه کلید خورده است.

اوج جذابیت ماجرای سریال عاشقانه ۱ در این بود که مخاطب در انتها با مرگ گیسو روبرو می شد و در قسمت پایانی مشخص می شد که گیسو زنده است و حالا قصه ی اصلی سریال گیسو حول محور او می چرخد.

شخصیت مرموز گیسو این پتانسیل را به قصه داده است که ماجراهای جدیدی را خلق کند. در سر جدید این سریال هانیه توسلی جایگزین کاراکتر مهناز افشار خواهد بود.

فصل جدید سریال حول چه محوری است ؟

 با زنده شدن گیسو قصه هایی تازه ای در راه است، عشق ناتمام گیسو به سهیل و ماجراهایی که در این مسیر رخ می دهد، همچنین روبرو شدن پگاه با گیسو که در قسمت های پایانی تصور می شد گیسو به دست او به قتل رسیده است، همه و همه در این فصل به شکل جدیدی مخاطب را درگیر خود خواهد خواهد شد.

بازیگران سری جدید سریال چه کسانی هستند؟

ببیشتر بازیگران سریال اعم از  هومن سیدی در نقش پیمان، ساره بیات، گلزار و ... همان بازیگران فصل ۱ عاشقانه است و تنها هانیه توسلی در نقش گیسو است.

ارتباط سهیل و پگاه چه خواهد شد ؟

اینکه آیا سهیل و پگاه با وجود مشکلاتی که داشتند ممکن است داستان عاشقانه ی خود را از سر گیرند یا دوباره با موانع جدیدی روبرو می شوند؟ این دو شخصیت تا مرز جدایی پیش رفتند و انتهای قصه شاهد این بودیم که سهیل با ناامیدی منزل پگاه را ترک می کند، بنابراین باید خود را آماده کنیم که این بار در سریال گیسو این دو شخصیت را جدا از هم ببینیم.

در سری جدید این سریال هانیه توسلی جایگزین کاراکتر مهناز افشار خواهد بود. 

آیا سایه ی گیسو از زندگی رضا و پدرش برداشته می شود؟

چیزی که بطور کاملا حرفه ای رخ داد این است که زندگی تمام شخصیت ها هر کدام به نحوی با شخصیت گیسو پیوند خورده و این جدایی به سادگی اتفاق نخواهد افتاد.

گیسو در سری پیش تهدید به قتل شده بود، آیا باند مخوفی که با آنها کار می کرد همچنان سایه به سایه دنبال او خواهند بود؟ آیا گیسو به راحتی می تواند دست از همکاری با آنها بکشد؟ می توان حدس زد که این اتفاق نخواهد افتاد، چرا که اگر گیسو را جدا از این باند تصور کنیم، داستان چه چیز تازه ای را برای روایت کردن خواهد داشت؟

سرنخ هایی از سریال؟

در سکانسی شاهد بازگشت پیمان به تنهایی به ایران هستیم، همانطور که می دانید در سری پیش پیمان با قبول شدن در لاتاری رویای رفتن به آمریکا سر می کرد، اما این بار بدون درسا به ایران بازگشته و در فرودگاه شاهد برخورد شدید پدر درسا با پیمان هستیم.

در این سکانس پیمان لباس هایی یکدست مشکی به تن دارد، آیا این امکان وجود دارد که درسا فوت کرده باشد؟ یا اینکه پیمان و درسا از هم جدا شده اند؟ اینکه بهاره کیان افشار بازیگر نقش درسا در این سریال حضور ندارد می تواند این احتمال را در پی داشته باشد که او به طور کل از قصه حذف کرده باشد.

از نکات جذاب سریال 

یکی از موارد جذاب برای بینندگان این سریال نمایش خانگی، روابط دوستانه بین سهیل، رضا و پیمان بود که با پوسترهای منتشر شده از این شخصیت ها به نظر می رسد که این روابط دوستانه همچنان پا برجاست و این سه کاراکتر همچنان موقعیت های جالبی را خلق خواهند کرد.

مهناز افشار بهاره کیان افشار عاشقانه 2 گیسو
نظرات خوانندگان
  • ش
    پاسخ

    لطفا زود پخش کنید خیلی فیلم خوبی دوستش دارم

  • نسترن
    پاسخ

    فوق العاده بود عاشقانه،انتخاب عالی بازیگرها
    نقش های عاااالیییی

  • Zahra
    پاسخ

    باسلام .
    گیسو کی منتشر میشود ؟؟
    تکلیف بهاره کیان افشار چی میشود ؟
    لطفا زود تر این سریال رو در شبکه ی خانگی منتشر کنید
    🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  • Zahra
    پاسخ

    تاریخ دقیق منتشر شدن این سریال چه موقعی هس ؟؟؟
    آیا کارگردان این سریال باز هم مثل عاشقانه ۱ به همسرش نقش افتخاری میدهد ؟؟ ♥️♥️♥️

  • م
    پاسخ

    عالی بود



  • پویا
    پاسخ

    کاش پگاه با سهیل خوب بشن

  • عالی

  • سجاد
    پاسخ

    کاش بهاره کیاافشار(درسا)توفیلم حضورداشته باشه وخوانندگیشوهم فرزادفرزین به عهده بگیره من قبلا فرزادفرزین گوش نمیدادم ولی توفصل اول ازصداش خوشم اومده بافیلم کلاجفت‌وجوربود

  • سجاد
    پاسخ

    یه سری یه جایی خوندم که بهاره کیاافشار و پانته‌آبهرام و مهنازافشارنیستن وفرزادفرزین انصراف داده خوب بگین کلا فیلموکوبیدیم ازاول ساختیم

  • Mino
    پاسخ

    بیشتر جذابیت فیلم بخاطر رابطه درسا و پیمان بود حالا درسا پر؟؟!!! 😑😑 خیلی قشنگ تر بود اگه جفتشون تو این فصل بودن خدا کنه گند زده نشه به سریال 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

  • ناشناس
    پاسخ

    من بازیگر مورد علاقه من بهاره کیان افشار است و من امروز اولین قسمت سریال گیسو رو دیدم و خیلی ناراحت شدم بخاطر اینکه بهاره کیان افشار در سریال گیسو نیست 😑😣

  • ناشناس
    پاسخ

    ضضضضضضضضضضضضضضض

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین