کد خبر: 53982 A

امبر هرد هم تحریم شد/ پس لرزه‌های دعوای دو ستاره

امبر هرد هم تحریم شد/ پس لرزه‌های دعوای دو ستاره

هواداران جانی دپ طی یک روز اخیر عصبی به نظر می‌رسیدند ولی حالا شاید با شنیدن خبر واکنش قهرآمیز برادران وارنر با امبر هرد کمی آرام بگیرند!

ایران آرت: جانی دپ روز جمعه ۶ نوامبر با درخواست استودیوی برادران وارنر از بازی در چندگانه‌ "جانوران شگفت‌انگیز" کناره‌گیری کرد و آینده‌ی نقش "گلرت گریندل‌والد" در "جانوران شگفت‌انگیز ۳" در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. علت جدایی دپ اعلام نشده اما شک نیست که پای "امبر هرد" و حکم دادگاه او و دپ در بریتانیا در میان است. دپ می‌گوید به حکم اعلام شده اعتراض و ثابت خواهد کرد که او قربانی خشونت خانگی است و نه هرد.

دوران بازیگری دپ تمام‌شده به نظر می‌رسد و از حالا گمانه‌زنی در مورد جانشین او در "جانوران شگفت‌انگیز" آغاز شده. اما هواداران دپ با به راه‌ انداختن کمپینی مجازی در Change.org از برادران وارنر درخواست کرده‌اند که این بازیگر ۵۷ ساله را دوباره به خدمت بگیرند. این پتیشن در حال حاضر توسط هزاران هوادار امضاء شده است.

به گزارش 30نما پس از جدایی دپ از "جانوران شگفت‌انگیز"، اخیراً گزارش‌های دیگری در مورد تقلیل پیدا کردن نقش "امبر هرد" در "آکوامن ۲" منتشر شده است. به نظر می‌رسد که وارنرها اقداماتی در مورد هرد نیز انجام خواهند داد و به راه‌هایی فکر می‌کند تا نقش او را در فیلم کاهش دهد. "گریس رندلف" ژورنالیست به نقل از منابع نزدیک به وارنر این ادعا را تأیید کرده است.

حواشی پیرامون فیلم‌های بلاک‌باستر از هر نوع همیشه به زیان استودیوها تمام شده زیرا این مسائل در ذهن هواداران برابر است با فیلمی بی‌کیفیت. بنابراین وارنر و دیگر استودیوها برای کاهش تنش در پشت صحنه دست به هر اقدامی می‌زنند، هرچند چند فیلم پرحاشیه در سال‌های اخیر از جمله "روگ وان" (Rogue One) فروش نسبتاً خوبی ثبت کرده‌اند.

"آکوامن ۲" در حال حاضر قرار است دسامبر سال ۲۰۲۲ اکران شود.

 

جانی دپ امبر هرد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین