کد خبر: 53984 A

روسیه روی دست تام کروز می‌زند؟/ خانم بازیگر در فضا

روسیه روی دست تام کروز می‌زند؟/ خانم بازیگر در فضا

ستاره اصلی این فیلم روسی که فعلا نام "چالش" را بر خود دارد یک زن خواهد بود. در آمریکا نیز تام کروز آماده رفتن به فضا است.

ایران آرت: یک کانال تلویزیونی روسیه نقش اول فیلمی را که بالقوه نخستین فیلمی خواهد بود که در فضا فیلمبرداری می‌شود، به مسابقه گذاشته است.  

به گزارش ایران‌آرت، این خبر به دنبال انتشار گزارشی اعلام شد مبنی بر این که قرار است تام کروز در فیلمی که به تهیه‌کنندگی خودش و با همکاری ناسا و اسپیس‌اکس در فضا فیلمبرداری خواهد شد، نقش اول را داشته باشد. 

به نقل از ایندیپندنت ظاهرا کانال یک تلویزیون روسیه که بزرگ‌ترین شبکه تلویزیونی این کشور است، با همکاری آژانس فضایی "روسکوُزموس" این فیلم را تهیه و پیش از اکران فیلم تام کروز در سینماها به نمایش خواهد گذاشت. 

ستاره اصلی این فیلم که فعلا نام "چالش" را بر خود دارد یک زن خواهد بود. این کانال تلویزیونی از هم اکنون خصوصیات نامزدهای شرکت در آن را منتشر کرده است. 

متقاضیان باید میان ۲۵ تا ۴۰ سال با قد ۱۵۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و وزن ۵۰ تا ۷۰ کیلو باشند

جیم بریدن استین در تویتر خود نوشت: "ناسا از همکاری با تام کروز در فیلمی که در ایستگاه فضایی تولید می‌شود هیجان‌زده است! ما به رسانه‌های محبوب برای الهام به نسل تازه مهندسان و دانشمندان که طرح‌های بلندپروازانه ناسا را به واقعیت مبدل کنند نیازمندیم."

این فرد همچنین باید دارای برخی قابلیت‌های فیزیکی باشد و بتواند زیر مدت زمان سه دقیقه و نیم، طول یک کیلومتر را بدود و در شنا و شیرجه مهارت داشته باشد.

 

تام کروز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین