کد خبر: 53985 A

اولین تصویر از فیلم مرد عنکبوتی ۳/ اسپایدرمن ماسک پوشید

اولین تصویر از فیلم مرد عنکبوتی ۳/ اسپایدرمن ماسک پوشید

در این تصویر مرد عنکبوتی در یکی از حالت‌های همیشگی‌اش دیده می‌شود، در حالی که ماسکی هم به صورت زده است. هالند ضمن انتشار این تصویر می‌نویسد:‌ "ماسک بپوشید، من هم می‌پوشم."

ایران آرت: تام هالند ستاره‌ی فیلم‌های مارول در نقش "مرد عنکبوتی" اولین تصویر از لباس شخصیتش را در فیلم "مرد عنکبوتی ۳" به اشتراک گذاشت. در این تصویر در یکی از حالت‌های همیشگی‌اش دیده می‌شود، در حالی که ماسکی هم به صورت زده است. هالند ضمن انتشار این تصویر می‌نویسد:‌ "ماسک بپوشید، من هم می‌پوشم."

"مرد عنکبوتی ۳" به تازگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وارد مرحله‌ی تولید شده است. هالند پیش‌تر یک تصویر Gif از لباسش در حال رقص در محل فیلمبرداری منتشر کرده بود. "جیکوب باتالون" بازیگر نقش "ند" نیز از گره‌های داستانی فیلمنامه گفته و از لباس جدیدش رونمایی کرده است. بنابراین به نظر می‌رسد که به عوامل فیلم در پشت صحنه بد نمی‌گذرد.

به گزارش 30نما اخیراً گزارش شد که "جیمی فاکس" مجدداً برای بازی در نقش "الکترو" به "مرد عنکبوتی ۳" پیوسته، و "دکتر استرنج" با بازی "بندیکت کامبربچ" هم جای خالی "تونی استارک" را برای "پیتر پارکر" پر خواهد کرد. اضافه شدن فاکس این گمانه‌زنی‌ها را ایجاد کرد که "مرد عنکبوتی ۳" در فاز چهارم "دنیای سینمایی مارول" دارای چند خط زمانی و دنیاهای موازی است. علاوه بر شخصیت "الکترو" که در فیلم‌های دیگر سونی ظاهر شده بود، شایعه‌ی حضور "اندرو گارفیلد" و "توبی مگوایر"، بازیگران سابق نقش "مرد عنکبوتی" در قسمت جدید فیلم شنیده شده است. علاوه بر این شایعه‌ی حضور شخصیت لایو-اکشن "کریون شکارچی" (Kraven The Hunter) نیز به گوش می‌رسد.

https://30nama.press/wp-content/uploads/2020/11/spider-man-3-tom-holland.jpg

"کامیلا پاچکو" مدیر بازاریابی سونی پیکچرز برزیل به‌تازگی وعده داده است که اولین تصاویر رسمی از فیلم "مرد عنکبوتی ۳" در ماه دسامب رونمایی خواهد شد. سونی اولین تریلر "بازگشت به خانه" (Homecoming) را ۸ دسامبر ۲۰۱۶، و اولین تریلر "دور از خانه" (Far From Home) را دقیقاً دو سال بعد و در تاریخ ۸ دسامبر ۲۰۱۸ عرضه کرده است. "ماریسا تومی" و "زندیا" از جمله دیگر بازیگران قسمت سوم خواهند بود.

"مرد عنکبوتی ۳" مارول و سونی ۱۷ دسامبر سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

مرد عنکبوتی مرد عنکبوتی 3
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین