کد خبر: 54000 A

بازگشت کاراکتر محبوب به سریال "وایکینگ‌ها"

بازگشت کاراکتر محبوب به سریال "وایکینگ‌ها"

بسیاری از طرفداران بیم آن را دارند که فلوکی زیر کوه مدفون شده باشد ولی پیش‌بینی‌ها می‌گوید او در فصل جدید به سریال بازخواهد گشت.

ایران آرت: در تازه ترین فصل از سریال Vikings هنوز هم هیچ خبری از شخصیت فلوکی، آن قایق ساز عجیب و غریب وایکینگ ها نیست اما طرفداران او همچنان منتظر بازگشتش در ۱۰ اپیزود پایانی این سریال پرطرفدار تاریخی هستند. یکی از تئوری های جالب در مورد این شخصیت می گوید که گوستاو اسکارشگارد می تواند در قالب یک پیشگوی جدید به سریال بازگردد. علیرغم سفر نافرجام فلوکی که در انتهای فصل پنجم سریال Vikings به پایان رسید، تمامی شواهد به این واقعیت اشاره دارند که وی در پایان این سریال بازگشتی معجزه آسا به داستان خواهد داشت.

فیلمبرداری قسمت دوم فصل ششم سریال Vikings که پایان این سریال پرطرفدار خواهد بود اوایل سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد اما چند ماهی است که از نو آغاز شده و انتظار می رود که تا پایان سال ۲۰۲۰ انتشار آن ها آغاز گردد. آخرین باری که طرفداران سریال دوست وفادار اما بدجنس رگنار لاثبروک را دیدند، او فکر می کرد که در ایسلند یک کشف فوق العاده انجام داده است. او در حال بررسی غاری بود که فکر می کرد دریچه ورود به دنیای زیر زمینی هلهیم است اما در نهایت فلوکی در زیر یک آتشفشان در حال فوران گرفتار شد. از آن زمان به بعد دیگر هیچ تصویری از فلوکی و سرنوشت وی در سریال دیده نشده است و بسیاری از طرفداران سریال از این بیم دارند که وی زیر کوه مدفون شده باشد.

روزیاتو نوشت با این وجود، از آن زمان سرنخ هایی در داستان دیده شده که به بازگشت او اشاره دارند، البته به شکلی غیرمعمول. تئوری های عمده در میان طرفداران سریال Vikings از این موضوع حکایت دارند که فلوکی به عنوان پیشگوی جدید به کاتگان باز خواهد گشت، نقشی که قبل از وی جان کاوانا آن را ایفا کرده بود. در چند فصل گذشته سریال، پیشگویی های صورت گرفته توسط این پیشگوی مرموز و نابینا بسیار حیاتی بوده و او به درستی توانسته بود مرگ لاگرثا در نیمه اول فصل ششم را پیش بینی کند. در دیدار فلوکی با پیشگوی کاتگات، پیشگو به وی گفت که مدت های مدیدی در فضای بین مرگ و زندگی منتظر او بوده است و اگر چه فلوکی نیز به اندازه بینندگان از این صحبت ها جا خورده و گیج شده بود، پیشگو در ادامه گفت که فلوکی معنای حرف هایش را می داند و از او خواست که خودش را به وی نشان دهد.

علیرغم سفر نافرجام فلوکی که در انتهای فصل پنجم سریال Vikings به پایان رسید، تمامی شواهد به این واقعیت اشاره دارند که وی در پایان این سریال بازگشتی معجزه آسا به داستان خواهد داشت.

همواره مراجعان به پیشگو دست او را می لیسیدند تا در موردشان پیشگویی کند اما در این رویارویی، پیشگو کف دست فلوکی را لیسید و این همان لحظه ای بود که باعث شد بینندگان دریافتند فلوکی همان فرد موعودی است که جای پیشگو را خواهد گرفت. مدت کوتاهی بعد، پیشگو توسط آیوار بدون استخوان کشته شده و راه برای جایگزینی او با یک روشن بین دیگر باز شد. بسیاری بر این باورند که لیسیدن کف دست فلوکی توسط پیشگو بدین معناست که خدایان وی را برای قرار گرفتن در جایگاه پیشگوی جدید انتخاب کرده اند. همچنین گوستاو اسکارشگارد در مراحل تولید فصل ششم سریال نیز حضور داشته است.

علیرغم سفر نافرجام فلوکی که در انتهای فصل پنجم سریال Vikings به پایان رسید، تمامی شواهد به این واقعیت اشاره دارند که وی در پایان این سریال بازگشتی معجزه آسا به داستان خواهد داشت.

اگر چه ممکن است این بازیگر سوئدی تنها به دیدار دوستانش رفته باشد اما احتمال اینکه در ۱۰ اپیزود پایانی حضور داشته باشد زیاد است. در فصل پایانی سریال تاریخی و حماسی مایکل هیرشت، بیورن آیرون ساید پسر رگنار بعد از اینکه قربانی کمین برادر و رقیبش آیوار قرار گرفت با مرگ دست و پنجه نرم می کند. اوبه و توروی نیز به ایسلند سفر کرده اند که می تواند به یک کشف غیرمنتظره در ادامه داستان تبدیل شود.

وایکینگ ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین