کد خبر: 54093 A

جایگزین جانی دپ پیدا شد

جایگزین جانی دپ پیدا شد

مدس میکلسون در حال مذاکرات اولیه با کمپانی برادران وارنر است تا جایگزین جانی دپ در فیلم "هیولاهای شگفت‌انگیز" شود.

ایران آرت: بازیگر "هانیبال" و "دکتر استرنج" یعنی مدس میکلسون وارد مذاکره با سازندگان فیلم "هیولاهای شگفت‌انگیز ۳" شده تا جایگزین جانی دپ در این فیلم شود.

جانی دپ پس از بازی در نقش گیلرت گریندل‌والد جادوگر بزرگ در ۲ فیلم قبلی این مجموعه، مجبور شد تا از فیلم کناره‌گیری کند و حالا کمپانی برادران وارنر درصدد است تا جایگزینی برای وی پیدا کند.

دپ پس از شکست در دادگاه بریتانیا در اثبات اینکه همسرش را کتک نمی‌زده، به خواست کمپانی از این فیلم بیرون رفت.

به گزارش مهر قسمت سوم "هیولاهای شگفت‌انگیز" اکنون در بریتانیا در دست تولید است و به گفته یکی از منابع داخلی کمپانی، جانی دپ در یک سکانس از این فیلم جلوی دوربین رفته بود.

میکلسون قبلاً هم در نقش تبهکاران باهوش بازی کرده بود و به گفته رولینگ خالق این داستان، گریندل‌والد جادوگری سیاه و بی‌رحم است که در جوانی رابطه پیچیده‌ای با جادوگر مشهور یعنی دامبلدور داشته است. نقش دامبلدور را در این مجموعه جود لاو بازی کرده است.

دیگر بازیگران این فیلم شامل ادی ردمین، کاترین واتراستون، دن فوگلر، آلیسون سادول و ازار میلر هستند.

این فیلم را دیوید ییتس کارگردانی می‌کند و فیلمنامه آن را رولینگ و استیو کلاوس نوشته‌اند.

قرار است فیلم "هیولاهای شگفت‌انگیز ۳" ۱۵ جولای ۲۰۲۲ (۲۴ تیر ماه ۱۴۰۱) اکران شود. تاریخ اکران قبلی که برای این فیلم در نظرگرفته شده بود نوامبر ۲۰۲۱ بود.

دیروز اعلام شد برادران وارنر به پرداخت کامل دستمزد دپ پایبند می‌ماند و حقوق هشت رقمی وی کامل پرداخت می‌شود. دپ قراردادی داشت مبنی بر اینکه دستمزدش را به صورت کامل دریافت می‌کند؛ چه فیلم ساخته شود چه بازیگر دیگری جای او را بگیرد.

۲ فیلم قبلی این مجموعه شامل "هیولاهای شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان" در بازارهای جهانی ۸۰۰ میلیون دلار و دنباله آن "جنایت‌های گریندل‌والد" ۶۵۴ میلیون دلار فروخته‌اند.

 

جانی دپ امبر هرد هیولاهای شگفت انگیز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین