کد خبر: 54101 A

آخرین خواسته آقای جیمز باند پیش از مرگ

آخرین خواسته آقای جیمز باند پیش از مرگ

شان کانری، ستاره فیلم‌های جیمز باند پیش از مرگ از همسرش میشلین درخواستی داشته است.

ایران آرت: خاکستر شان کانری در زادگاهش یعنی اسکاتلند به باد سپرده می‌شود. میشلین راکربورن همسر او در این باره گفته است که این آخرین خواسته قلبی بازیگر جیمز باند بود که خاکسترش را به زادگاهش منتقل کنیم.

میشلین که ۴۰ سال همسر شان کانری بوده همچنین از برنامه‌هایش برای برگزاری مراسم یادبود این هنرپیشه در منزل شخصی‌اش واقع در اسکاتلند گفت که بعد از عادی شدن شرایط کووید ۱۹ و برداشته شدن ممنوعیت سفر انجام می‌شود.

به گزارش روزیاتو او روز یکشنبه این هفته در مصاحبه با نشریه The Scottish Mail گفت: ما می‌خواهیم شان را به اسکاتلند بازگردانیم. این آخرین خواسته او بود. او دوست داشت خاکسترش در باهاماس و همچنین زادگاهش به باد سپرده شود.

هر زمان که سفر خطری نداشته باشد ما به عنوان خانواده‌شان به اسکاتلند باز می‌گردیم تا این خواسته را عملی کنیم.

شان کانری

پسر کانری در ادامه گفت که پدرش مدتی در بستر بیماری بوده و نهایتا در باهاماس در گذشته است. جیسون کانری خاطرنشان کرد که پدرش در حالی که گرداگردش را نزدیکان پر کرده بودند در خواب و در سن ۹۰ سالگی درگذشت.

او در ادامه گفت که هم اکنون خانواده شان سعی می کنند این واقعه بزرگ را درک کنند و با وجود آنکه پدرشان این اواخر بیمار بوده باز هم مرگ او برایشان قابل باور نیست.

شان کانری (Sean Connery) هنرپیشه سینما و تلویزیون در سن ۹۰ سالگی در باهاماس درگذشت. این از مهم ترین خبرهای درگذشت سلبریتی های پرده نقره ای در سال کرونایی ۲۰۲۰ میلادی است. شان کانری در سال ۱۹۳۰ میلادی در اسکاتلند متولد شد و مدت ها در جزیره باهاما زندگی میکرد و همانجا نیز فوت کرد. او از سال ۱۹۵۴ میلادی تا سال ۲۰۱۳ میلادی در ده ها فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد.

شان کانری

دیان کیلنتو و میشل روکوبرون از همسران شانل کانری در قرن بیستم میلادی بودند. نقش آفرینی در کاراکتر جیمز باند در ۷ فیلم سینمایی سبب شده تا او را جیمز باند سینمای آمریکا بدانند. فرزندی هم به نام جیسون کانری داشت اما در اینستاگرام و توییتر، صفحه رسمی نداشت. شان کانری در سال ۱۹۸۸ میلادی جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای بازی در فیلم تسخیرناپذیران دریافت کرد.

 

جیمز باند شان کانری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین