کد خبر: 54102 A

سریال "پدر" بایگانی شد/ پس لرزه کشف حجاب ریحانه پارسا

سریال "پدر" بایگانی شد/ پس لرزه کشف حجاب ریحانه پارسا

به نظر می‌آید سریال "پدر" به سرنوشت سریال‌های "ترانه مادری" و "نرگس" مواجه خواهد شد.

ایران آرت: سیاست‌های صداوسیما نشان داده که کشف حجاب یک بازیگر کافی است تا سریالی که بارها و بارها از شبکه‌های مختلف روی آنتن رفته و بازپخش شده به یک‌باره برای همیشه بایگانی شود، و گویا این اتفاق به واسطه مهاجرت و کشف حجاب ریحانه پارسا برای سریال "پدر" هم خواهد افتاد.

به گزارش ایران‌آرت، در همین رابطه روزنامه هفت صبح نوشت: "در آرشیو تلویزیون تعداد زیادی سریال هست که با وجود داشتن محتوای مورد نظر مسئولان تلویزیون و... قابلیت پخش ندارند و به نوعی توقیف و برای همیشه بایگانی شده‌اند. دلیل اصلی توقیف سریال‌هایی مثل "نرگس"، "ترانه مادری"، "روزهای اعتراض" و "آسمان من" حضور بازیگرانی است که از ایران مهاجرت کردند و حالا باید به این جمع سریال  "پدر" را هم اضافه کنیم که از حالا برای همیشه وارد بایگانی شد.

این سریال که از پرمخاطب‌ترین کارهای کارهای اخیر تلویزیون بود، بخاطر مهاجرت بازیگر اصلی‌اش، و حاشیه‌هایی که اخیرا داشته توقیف شد و دیگر اجازه بازپخش از هیچ شبکه‌ایی را نخواهد داشت"

هنوز هیچ یک از عوامل سریال "پدر" درباره این خبر واکنشی نشان نداده‌اند اما با توجه سابقه تلویزیون در برخوردهای این چنینی به نظر نمی‌رسد کاری از آن‌ها ساخته شود.

 

 

ریحانه پارسا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین