کد خبر: 54134 A

تام هنکس راهی جنگ شد

تام هنکس راهی جنگ شد

هنکس در این فیلم نقش کهنه‌سرباز جنگ داخلی را بازی می‌کند که می‌پذیرد دختری ربوده‌شده را به خویشاوندانش بازگرداند.

ایران آرت: در مورد اکران فیلم‌های بزرگ در سالن‌های سینما ابهامات زیادی وجود دارد، اما یونیورسال اعلام کرد که فیلم "اخبار دنیا" در ایالات متحده روی پرده خواهد رفت و همزمان از طریق نت‌فلیکس در اختیار مخاطبین جهانی قرار می‌‌گیرد.

این فیلم به کارگردانی "پل گرین‌گرس" و بازی "تام هنکس" که یکی از مدعیان کسب اسکار خواهد بود، ۱۷ روز پس از اکران در سینماهای ایالات متحده در تاریخ ۲۵ دسامبر، به نت‌فلیکس می‌رود اما همچنان در سالن‌ها باقی خواهد ماند. این استراتژی با امضای قرارداد میان یونیورسال و سینماهای ای‌ام‌سی امکان‌پذیر شده است.

هنکس در این فیلم نقش کهنه‌سرباز جنگ داخلی را بازی می‌کند که می‌پذیرد دختری ربوده‌شده را به خویشاوندانش بازگرداند. آن‌ها مسیری دراز را می‌پیمایند و با چالش‌های خطرناکی روبرو می‌شوند.

به گزارش 30نما گرین‌گرس و هنکس پیش‌تر در فیلم "کاپیتان فیلیپس" (Captain Phillips) با یکدیگر همکاری کرده بودند. آن فیلم شش نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم را کسب کرد. گرین‌گرس فیلم "۲۲ ژوئیه" (22 July) را نیز برای نت‌فلیکس ساخته است. فیلمنامه‌ی "اخبار دنیا" با همکاری گرین‌گرس و "لوک دیویس" به نگارش درآمده.

یونیورسال در حین پاندمی ثابت کرده است که به اکران فیلم‌ها در سالن‌های سینما پایبند است. آن‌ها با همکاری فکوس، فیلم پرفروش "بیا بازی" (Come Play) و "بگذار برود" (Let Him Go) با بازی "کوین کاستنر" و "دایان لین" را در هفته‌های اخیر اکران کرده‌اند. فیلم "ترسناک" (Freaky) آن‌ها با بازی "وینس وان" نیز از جمعه این هفته روی پرده خواهد رفت.

 

تام هنکس نتفلیکس اخبار دنیا پل گرین گرس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین