کد خبر: 54170 A

مهمانی دردسرساز کیانو ریوز و دوستان ماتریکسی!

مهمانی دردسرساز کیانو ریوز و دوستان ماتریکسی!

در شرایطی که تهدید کرونا بر جهان سایه انداخته، برگزاری یک میهمانی به مناسبت پایان فیلمبرداری "ماتریکس ۴" در آلمان با انتقادات گسترده همراه شد.

ایران آرت: عوامل تولید ماتریکس ۴ به مناسبت پایان تصویربرداری این پروژه در استودیو بابلزبرگ آلمان ضیافتی برپا کردند که ۲۰۰ میهمان، از جمله کیانو ریوز بازیگر نقش اول فیلم، در آن حضور داشتند.

بیلد آلمان نوشت این میهمانی برای دور زدن محدودیت‌های کرونایی دولت آلمان، در پوشش بخشی از فیلمبرداری‌ برگزار شد و از میهمانان خواسته شده بود در لباس سیاهی لشکر در آن شرکت کنند.

براساس شیوه‌نامه‌های کرونایی کشور آلمان، برگزاری دورهمی‌ با حضور حداکثر ۵۰ نفر در برلین و حومه مجاز است البته به شرط آن که قبل از برگزاری ثبت شده باشد و از لحاظ بهداشتی به تایید مقامات مربوطه برسد؛ میهمانان حاضر در این دورهمی‌ها باید فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند و ماسک بزنند.

یکی از حاضران در میهمانی فیلم ماتریکس در این باره می‌گوید: همه میهمانان از قبل تست پی‌سی‌آر داده بودند و زدن ماسک الزامی بود اما با گذر زمان خیلی‌ها ماسکشان را درآوردند.

به گزارش ایرنا این میهمانی با هماهنگی لانا و لیلی واچوفسکی، تهیه‌کنندگان ماتریکس، از ۶ بعدازظهر روز چهارشنبه برگزار شد و تا بامداد پنجشنبه ادامه داشت.

عوامل ماتریکس می‌گویند این میهمانی یکی از صحنه‌های فیلم بوده که با رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شده اما مقامات آلمان معتقدند این رویداد بدون هماهنگی با نهادهای مربوطه برگزار شده و گفت‌وگوهایی در این باره با استودیو بایلزبرگ صورت خواهد گرفت.

فیلمبرداری قسمت چهارم از مجموعه سینمایی ماتریکس ماه مارس (اسفند- فروردین) به دلیل شیوع کرونا متوقف و از ماه اوت (مرداد-شهریور ۹۹) از سر گرفته شد. این فیلم دسامبر سال ۲۰۲۱ (آذر- دی ۱۴۰۰) اکران می‌شود.

 

ماتریکس ماتریکس 4
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین