ایران آرت: روز گذشته متیو پری، ستاره نقش چندلر بینگ در سریال فرندز اعلام کرد که قسمت ویژه این سریال پس از شانزده سال در ماه مارس فیلمبرداری می‌شود، خبری مسرت‌بخش که هواداران چند صد میلیونی فرندز در سراسر دنیا مدت‌ها بود انتظارش را می‌کشدند.

به گزارش ایران‌آرت، ساخت قسمت ویژه این سریال طی ماه‌های اخیر چند بار به خاطر ویروس کرونا عقب افتاد ولی اکنون هواداران می‌توانند امیدوار باشند که تا سه یا چهار ماه آینده این قسمت ضبط شود و شش بازیگر نقش اصلی فرندز بار دیگر کنار هم جمع شوند.

متیو پری، کورتنی کاکس، جنیفر انیستون، لیسا کودرو، مت له‌بلانک و دیوید شویمر بازیگران فرندز هستند که در طول 10 فصل این سریال از سال‌های 1994 تا 2004 در کنار یکدیگر بودند و یکی از برترین کمدی‌های تاریخ را در کنار یکدیگر خلق کردند.

آنها ممکن است نقش بهترین دوست‌ها را در تلویزیون بازی کرده باشند اما در زندگی واقعی آنقدرها هم زندگی ساده‌ای نداشته‌ا‌ند. در ویدئوی فوق که به ابتکار مجله فوت و فن تهیه شده با حقایقی ناگفته درباره این ستاره‌ها آشنا خواهید شد.

کد خبر: 54171 |

فیلم: ستارگان سریال فرندز و حقایق ناگفته/ از ازدواج‌ جنیفر انیستون تا اعتیاد متیو پری

آنها ممکن است نقش بهترین دوست‌ها را در تلویزیون بازی کرده باشند اما در زندگی واقعی آنقدرها هم زندگی ساده‌ای نداشته‌ا‌ند.

ارسال نظر