کد خبر: 54206 A

تشریح وضعیت جلال‌الدین معیریان از زبان فرزندش/ 80 درصد ریه پدر درگیر شده است

تشریح وضعیت جلال‌الدین معیریان از زبان فرزندش/ 80 درصد ریه پدر درگیر شده است

فرزند جلال‌الدین معیریان درباره وضعیت جسمی این هنرمند چهره‌پرداز و همسر وی که به کرونا مبتلا شده‌اند توضیحاتی را ارائه داد.

ایران آرت: جلال‌الدین معیریان که مدتی قبل به کرونا مبتلا شد، همچنان در بیمارستان و تحت درمان است.

بابک معیریان فرزند این هنرمند درباره آخرین وضعیت جسمی پدرش به ایسنا گفت: ایشان ابتدا در بیمارستان دیگری بستری بود و در آنجا اصلا اطلاعی ندادند که 80 درصد ریه پدرم درگیر بیماری شده و اسکن انجام نشد و بخاطر مساعد نبودن پیگیری‌های درمانی، مجبور شدیم بیمارستان را تغییر دهیم و الان حدود 10 روز است که در بیمارستان "نیکان" بستری هستند.

او با اشاره به اینکه مادرش هم به کرونا مبتلا شده و هر دو در یک بیمارستان بستری هستند، ادامه داد: پدرم دو روز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود و الان به همراه مادرم در بخش بستری شده‌اند. شاید مادرم به زودی مرخص شود، ولی پدرم با وجود اینکه می‌گویند شرایط بهتر شده و خطر اولیه رد شده است، فعلا باید در بیمارستان بماند و فیزیوتراپی ریه انجام شود.  

جلال‌الدین معیریان که متولد سال ۱۳۲۰ است، کار خود را به عنوان چهره پرداز با فیلم "آرامش در حضور دیگران" ناصر تقوایی آغاز کرد و در طول این سال‌ها، مسئولیت طراحی و چهره‌پردازی در فیلم‌های زیادی را بر عهده داشته که از آن جمله به "مرگ یزدگرد" بهرام بیضایی، "کمال الملک" علی حاتمی، "سرب" و "رد پای گرگ" مسعود کیمیایی، "کشتی آنجلیکا" محمد بزرگ‌نیا، "جیب‌برها به بهشت نمیروند" ابوالحسن داوودی، "دو نفر و نصفی" یدالله صمدی، "سارا" داریوش مهرجویی، "خانه ای روی آب" بهمن فرمان آرا، "قارچ سمی" و "مزرعه پدری" رسول ملاقلی پور و "افسانه آه" و "آتش بس" تهمینه میلانی می‌توان اشاره کرد.

 

 

هنرمند کرونا جلال الدین معیریان طراح گریم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین