کد خبر: 54210 A

فیلم معروف کیانو ریوز دنباله‌دار شد

فیلم معروف کیانو ریوز دنباله‌دار شد

کیانو ریوز پیش‌تر در مصاحبه‌ای گفته بود که برای بازگشت به دنیای "کنستانتین" تمایل دارد.

ایران آرت: پیتر استورمر یکی از بازیگران فیلم‌‌ "کنستانتین" جمعه شب در صفحه‌ی اینستاگرام خود تأیید کرد که قسمت دوم در حال توسعه است.

استمورمر که در آن فیلم به کارگردانی "فرانسیس لارنس" نقش "شیطان"‌ را بازی کرد با به اشتراک گذاشتن تصویری از خود در فیلم می‌نویسد:‌ "دنباله در حال ساخت است."

هواداران "کنستانتین" با بازی "کیانو ریوز" با این ادعای استورمر به‌شدت هیجان‌زده‌اند هرچند که هنوز دی‌سی و برادران وارنر به صورت رسمی تولید چنین فیلمی را تأیید نکرده‌اند. ریوز پیش‌تر در مصاحبه با "ورایتی" گفته بود که برای بازگشت به دنیای "کنستانتین" تمایل دارد.

ریوز سال گذشته گفت: "من همیشه می‌خواستم دوباره نقش "جان کنستانتین" را بازی کنم. عاشق آن دنیا و آن شخصیت هستم. از بازی در آن شخصیت لذت زیادی بردم."

۳۰نما نوشت از این گذشته، امسال گزارش شده است که "جی.جی. آبرامز" در حال کار بر روی سریال "لیگ عدالت تاریک" برای شبکه‌ی HBO Max است و انتظار می‌رود "جان کنستانتین" هم در آن ظاهر شود. حتی پس از این گزارش، شایعه‌ی توسعه‌ی یک فیلم جداگانه برای "کنستانتین" توسط آبرامز نیز شنیده شده بود.

فیلم "کنستانتین" در سال ۲۰۰۵ هواداران بسیاری را مجذوب خود ساخت و ریوز را پس از "ماتریکس" و پیش از آنکه "جان ویک" در کار باشد، دوباره در هالیوود بالا کشید. بنابراین دور از انتظار نیست که دی‌سی به تولید دنباله پس از ۱۵ سال تمایل پیدا کرده باشد. با این حال، در حال حاضر مشخص نیست که استورمر دقیقاً به دنباله‌ی مستقیم "کنستانتین" ارجاع می‌دهد یا پروژه‌ی دیگری.

 

جان ویک کیانو ریوز کنستانتین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین