کد خبر: 54232 A

گلایه خانم بازیگر از تجربه تلخ همکاری با کارگردانان مرد

گلایه خانم بازیگر از تجربه تلخ همکاری با کارگردانان مرد

کیت مارا از تجربه ناخوشایند حضور در فیلم ابرقهرمانی "چهار شگفت‌انگیز" و همکاری با کارگردانان مرد سخن گفت.

ایران آرت: فیلم ابرقهرمانی "چهار شگفت‌انگیز" به کارگردانی جاش ترنک فیلمی فاجعه‌بار است که هنوز پس از گذشت پنج سال جنبه‌های ناخوشایندی از آن فاش می‌شود.

وجود بندی در قرارداد بازیگران موجب شده آن‌ها نتوانند آشکارا در مورد تجارب خود در این پروژه بگویند. ترنک، برای نمونه، ادعا کرده است که در حین فیلمبرداری شب‌ها با اسلحهی پر می‌خوابیده چرا که هواداران افراطی به دلیل انتخاب "مایکل بی جوردن" سیاهپوست او را تهدید کرده بودند. حالا "کیت مارا" ستاره‌ فیلم در نقش "شو استورم" یا "زن نامرئی"، اعتراف کرده است که در حین تولید این فیلم "تجربه‌ وحشتناکی" داشته است.

مارا در مصاحبه با "مجله‌ی امی" می‌گوید: "تجربه‌ وحشتناکی در "چهار شگفت‌انگیز" داشتم. هرگز پیش از این در موردش نگفته بودم. با یکی از هم‌بازیانم در آن فیلم ازدواج کردم بنابراین به هیچ وجه از انجام آن فیلم پشیمان نیستم. اما آرزو می‌کنم که ای کاش به بعضی اتفاقات واکنش متفاوتی نشان می‌دادم." مارا با "جیمی بل" هم‌بازی‌اش در "چهار شگفت‌انگیز" ازدواج کرده است.

به گزارش 30نما مارا اخیراً در سریال "یک معلم" شبکه‌ FX بازی کرده است. او اگرچه جزئیات تجربه‌اش در "چهار شگفت‌انگیز" را فاش نمی‌سازد اما فضای کاری پروژه را مسموم توصیف می‌کند.

مارا می‌گوید: "حقیقت امر این است که بدترین تجارب من با کارگردانان مرد بوده است. به کارگردانان زن برخورد کرده‌ام؟ قطعاً. بهترین تجربه‌ی کاری من بوده‌اند؟ بدون تردید." مارا اضافه می‌کند: "در هر دو تجربه‌ی ناخوشایندم، فیلم‌ها از ۹۵ درصد مرد تشکیل می‌شد و من تنها زن فیلم بودم."

مارا در رابطه با این تجارب در مصاحبه با "کلایدر" نیز می‌گوید: "در مورد آن مسائل چیزی که همیشه به آن فکر می‌کنم این است که باید بیشتر طبق غریزه‌ام رفتار می‌کردم. مثلاً وقتی دلم به من می‌گفت: "تو نباید این تجربه را فراموش کنی، آنچه که آن شخص به زبان آورده"، یا اگر احساس کنی که یک انرژی بر نمایش شما تأثیر می‌گذارد. به شما پول می‌دهند تا کارهایی انجام دهید و اگر مانعی در این راه وجود داشته باشد، باید آن را به زبان آورید و بگویید: "نمی‌توانم این کار را به دلایل ایکس و ایگرگ انجام دهم."

با این حال، مارا می‌گوید از بازی در "چهار شگفت‌انگیز" پشیمان نیست، بلکه تنها از اینکه از خودش محافظت نکرده افسوس می‌خورد.

 

هالیوود فیلم فیلم ابرقهرمانی چهار شگفت انگیز جاش ترنک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین