کد خبر: 54237 A

ابتکار جالب در فیلم جدید سودربرگ و مریل استریپ

ابتکار جالب در فیلم جدید سودربرگ و مریل استریپ

سودربرگ این فیلم را در طول تنها دو هفته تولید کرده و دیالوگ‌های بسیاری از آن توسط بازیگران بداهه‌پردازی شده است.

ایران آرت: استیون سودربرگ پس از آنکه در سال ۲۰۱۶ از بازنشستگی بیرون آمد، به خلاقانه‌ترین روش‌های ممکن فیلمسازی کرده است. این کارگردان هرگز از پروژه‌هایی که به سنت‌های فیلمسازی بی‌اعتنایی می‌کنند هراسی نداشته و برای پخش آثارش پلتفرم‌های نوین و دوربین‌های پیشرفته را آزموده است.

بازگشت او به فیلمسازی در سال ۲۰۱۷ با "لوگان خوش‌شانس" (Logan’s Lucky) توسط خودش تولید شد و با همکاری کمپانی "فینگرپرینت" پخش شد که آزادی عمل کامل را به کارگردانان می‌دهد. سودربرگ در سال ۲۰۱۸ نیز فیلم "دیوانه" (Unsane) را با آیفون ۷ فیلمبرداری کرد، در سال ۲۰۱۸ مینی‌سریال "موزاییک" (Mosaic) را از HBO پخش کرد و آن را به صورت یک اپلیکیشن برای آی‌او‌اس و اندروید در اختیار کاربران گذاشت.

قرارداد سودربرگ با نت‌فلیکس موجب تولید "پرنده‌ی بلند پرواز" در سال ۲۰۱۹ این بار با آیفون ۸ و "لندرومات" شد. او در این حین تهیه‌کننده‌ی سریال کوتاه "بی‌سیم" (Wireless) شبکه‌ی کوییبی نیز بود. فیلم جدید او "بگذار حرف بزنند" در مسیر قبلی فیلمساز است و بخشی از قرارداد سه ساله او با شبکه‌ی HBO Max متعلق به وارنرمیدیا.

به گزارش 30نما در "بگذار حرف بزنند" سودربرگ مجدداً مثل "لندرومات" با "مریل استریپ" همکاری کرده که در این فیلم نقش یک رمان‌نویس را بازی می‌کند. این نویسنده در اقیانوس‌پیمای "کویین ماری دوم" پس از دریافت یک جایزه‌ی ادبی در بریتانیا، دو دوست قدیمی و برادرزاده‌اش را دعوت می‌کند که با او همسفر باشند. دیگر بازیگران فیلم "دایان ویست"، "کندیس برگن" و "لوکاس هجز" خواهد بود.

سودربرگ این فیلم را در طول تنها دو هفته تولید کرده و دیالوگ‌های بسیاری از آن توسط بازیگران بداهه‌پردازی شده است. "دبرا آیزنبرگ" نویسنده‌ی داستان کوتاه منبع الهام فیلم در کنار بازیگران بوده و آنان را راهنمایی می‌کرده است. سودربرگ این فیلم را با دوربین جدید  RED Komodo Dragon که در آن زمان پیشگام بود تصویربرداری کرده است.

هواداران سودربرگ ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر ماه ۱۳۹۹) خواهند دانست که نتیجه‌ی این نوآوری چه بوده است. شبکه‌ی HBO Max فیلم بعدی سودربرگ موسوم به "حرکت ناگهانی ممنوع" (No Sudden Move) را نیز پخش خواهد کرد.

 

مریل استریپ استیون سودربرگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین