کد خبر: 54288 A

بازیگری که به دوستانش یک میلیون دلار بخشید

بازیگری که به دوستانش یک میلیون دلار بخشید

جورج کلونی سرانجام تأیید کرد که زمانی به هر یک از ۱۴ دوست صمیمی خود ۱ میلیون دلار بخشیده است.

ایران آرت: جورج کلونی در شماره‌ جدید مجله‌ی GQ به عنوان "نماد سال" معرفی شده و در گفتگویی با این مجله ماجرای قدیمی کمک به دوستانش را شرح داده است.

رندی گربر دوست و همکار تجاری کلونی در سال ۲۰۱۷ برای اولین بار از چمدان‌های مملو از پول نقد گفته بود، اما این اولین بار است که کلونی در مورد این هدیه توضیحاتی ارائه کرده. کلونی با شوخی‌هایش در میان دوستان و آشنایان معروف است، اما در آن زمان او با ارسال پول نقد نمی‌خواست شوخی کند بلکه فقط قصد قدردانی داشت.

کلونی به مجله می‌گوید: "امل و من به تازگی ملاقات کرده بودیم، اما قرار نمی‌گذاشتیم. یک مرد مجرد بودم. همگی ما داشتیم پیر می‌شدیم. من ۵۲ سال یا همین حدود داشتم. و بیشتر دوستانم از من سالخورده‌تر بودند. فکر کردم، دارایی واقعی من همین افرادند که همگی در یک بازه‌ی زمانی ۳۵ ساله به نحوی مرا یاری کردند. آن‌ها وقتی در طول سال‌ها به کمک احتیاج داشتم کمک کردند. و من به آن‌ها در طول سالیان کمک کردم. دوستان خوب یکدیگریم. بعد فکر کردم که بدون آن‌ها هیچ یک از چیزها را نمی‌داشتم و اینکه اساساً اگر با یک اتوبوس تصادف کنم، همگی آن‌ها در وصیت‌نامه وجود دارند. پس چرا منتظر تصادف با یک اتوبوس بمانم؟"

به گزارش 30نما کلونی به این ترتیب یک ون تهیه و روی آن "گلفروشی" درج می‌کند و پول‌های نقد را با آن جابجا. او به همراه چند محافظ امنیتی که "از ترس به خود می‌لرزیدند" پول‌ها را در ۱۴ چمدان قرار می‌دهد – نقشه‌ای که به نظر به یکی از سرقت‌های "یازده یار اوشن" (Ocean’s Eleven) شبیه است.

کلونی می‌گوید پس از جمع‌آوری پول‌ها، روز بعد از دوستانش می‌خواهد به منزل او بیایند: "نقشه‌ای برداشتم و مناطقی را علامت‌گذاری کردم به لطف این افراد در دنیا رفته بودم و چیزهایی که دیده بودم. و گفتم: "چگونه می‌توانم لطف چنین افرادی را جبران کنم؟ فکر کردم: "یک میلیون دلار چطور است؟" نکته‌ی جالبش این بود: آن روز ۲۷ یا ۲۸ سپتامبر بود و یک سال بعد، ۲۷ سپتامبر بر حسب اتفاق روزی بود که من ازدواج کردم."

 

جورج کلونی جرج کلونی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین