کد خبر: 54310 A

ازدواج دختر نوجوان سینما با پرنس هنری/ پای یک اژدها در میان است

ازدواج دختر نوجوان سینما با پرنس هنری/ پای یک اژدها در میان است

براون در "دوشیزه" نقش پرنسس الودی را بازی می‌کند که تصور می‌کند به ازدواج "پرنس هنری" درخواهد آمد اما قربانی یک اژدها می‌شود.

ایران آرت: میلی بابی براون بازیگر نامزد امی سریال "چیزهای عجیب" به فیلم فانتزی "دوشیزه" (Damsel) نت‌فلیکس پیوست. او به‌تازگی در فیلم "انولا هلمز" همین شبکه ظاهر شده است.

براون بازیگر نقش اول و تهیه‌کننده‌ی "دوشیزه" خواهد بود که کارگردانی آن به "خوان کارلوس فرسنادیو" فیلمساز اسپانیایی نامزد اسکار "۲۸ هفته بعد" سپرده شده است. "دن مازیو" که سابقه‌ی همکاری در "خشم تایتان‌ها" را دارد، نویسنده‌ی فیلمنامه، و "جو راث" و "جف کرشنبام" تهیه‌کنندگان این پروژه خواهند بود.

fi 'chva 30lh براون در "دوشیزه" نقش "پرنسس الودی" را بازی می‌کند که تصور می‌کند به ازدواج "پرنس هنری" درخواهد آمد اما قربانی یک اژدها می‌شود. فرسنادیو در سال ۱۹۹۷ برای کارگردانی فیلم کوتاه "اسپوسادوس" (Esposados) نامزد اسکار شد. براون نیز نامزدی امی خود را مدیون بازی در "چیزهای عجیب" است. او در سال ۲۰۱۷ نامزدی "صنف بازیگران" را نیز با این سریال درام کسب کرد.

فیلم "انولا هلمز" براون سپتامبر گذشته پخش شد و بنابر گزارش "نیلسن"، کاربران نت‌فلیکس ۱.۱۷ میلیارد دقیقه از آن را در یک هفته‌ی اول دیدند. براون به زودی در فیلم "گودزیلا در برابر کونگ" برادران وارنر و لجندری ظاهر خواهد شد. این فیلم دنباله‌ای است برای "گودزیلا: سلطان هیولاها" که در سراسر دنیا ۳۸۶ میلیون دلار فروخت.

 

نتفلیکس میلی بابی براون خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین