کد خبر: 54319 A

دستان مگان فاکس را به همسر مرده‌اش بستند/ عکس

دستان مگان فاکس را به همسر مرده‌اش بستند/ عکس

داستان فیلم در مورد زنی به نام اما با بازی فاکس است که برای انتقام‌گیری دست او را به دست همسر مرده‌اش بسته‌اند. او باید برای بقا تلاش کند.

ایران آرت: مگان فاکس که به تازگی در فیلم "یاغی" بازی کرده، فیلمبرداری فیلم دیگری به نام "تا مرگ" را نیز به پایان رساند.

اس.کی. دیل با این فیلم برای اولین بار بر روی صندلی کارگردانی نشسته و فیلمنامه‌ جیسون کاروی ساخته. "تا مرگ" داستانی در مورد زنی به نام اما با بازی فاکس روایت می‌کند که برای انتقام‌گیری دست او را به دست همسر مرده‌اش بسته‌اند. او باید برای بقا تلاش کند و از چنگ آدم‌کش‌هایی که می‌آیند تا مأموریت خود را به اتمام برسانند بگریزد.

جفری گرینستین از استودیوی میلنیوم میدیا می‌گوید: "فیلمی سرگرم‌کننده و پرتعلیق است که مخاطبین جهانی را بهت‌زده و راضی خواهد کرد." دیگر بازیگران فیلم کالان مالوی، جک راث، اوون مکن، امل امین خواهند بود. کمپانی میلنیوم سابقه‌ عرضه‌ی فیلم‌های اکشنی چون "انجل سقوط کرده است" و "پاسگاه" را دارد.

مگان فاکس - فیلم تا مرگ

فیلمبرداری "تا مرگ" فاکس در بلغارستان به پایان رسیده است. تصاویر جدید فیلم تنها گوشه‌ای از داستان را نشان می‌دهد اما فاش می‌سازد که شخصیت فاکس چگونه برای بقا در تلاش است.

فاکس ۳۴ ساله از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۹ تنها در دو فیلم "لاک‌پشت‌های نینجا جهش‌یافته نوجوان" بازی کرد، اما از سال گذشته تاکنون در شش فیلم نقش‌آفرینی کرده است. او سال آینده فیلم تریلر و جنایی "نیمه‌شب در سوییچ‌گرس" به کارگردانی "رندال امت" را روی پرده خواهد داشت و در مقابل "بروس ویلیس" و "امیل هرش" قرار می‌گیرد.

 

مگان فاکس بازیگر زن خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین