کد خبر: 54331 A

آنجلینا جولی کارگردان شد/ همکاری با تام هاردی در "رفتار نامعقول"

آنجلینا جولی کارگردان شد/ همکاری با تام هاردی در "رفتار نامعقول"

آنجلینا جولی در این فیلم زندگی دان مک‌کالین، عکاس بریتانیایی در خطرناک‌ترین مناطق جنگی را روایت می‌کند.

ایران آرت: آنجلینا جولی برای کارگردانی فیلم "رفتار نامعقول" که یک عنوان بیوگرافیکال در مورد عکاس جنگ بریتانیایی "دان مک‌کالین" است، قرارداد بست.

این فیلم به تهیه‌کنندگی "تام هاردی" و "دین بیکر" از کتابی اتوبیوگرافیکال به همین نام اقتباس خواهد شد. هاردی با کمپانی "هاردی سان و بیکر" تهیه‌کننده‌ی پروژه است. بازیگران فیلم هنوز معرفی نشده‌اند.

نگارش فیلمنامه به "گرگوری برک" نویسنده‌ی نامزد بفتا سپرده شده است. کتاب "رفتار نامعقول" زندگی عکاس بریتانیایی در خطرناک‌ترین مناطق جنگی را روایت می‌کند. مک‌کالین که بیشتر با تصاویر سیاه و سفیدی که در ویتنام و کامبوج برای "آبزرور" و "ساندی تایمز" می‌گرفت شناخته می‌شد، جان خودش را به خطر می‌انداخت تا تصاویری از جنگ را ثبت کند که تا امروز همچنان بهت‌آورند.

به گزارش 30نما در ماه اکتبر گزاش شد که جولی در حال مذاکره است تا در فیلم "تمام نت‌های اجرا شده" (Every Note Played) مقابل "کریستف والتس" بازی کند. او اخیراً برای مارول و دیزنی در "جاودانان" (Eternals) جلوی دوربین رفته است. این فیلم ابرقهرمانی پرستاره قرار بود نوامبر امسال اکران شود اما در حال حاضر به سال ۲۰۲۱ موکول شده است.

 

آنجلینا جولی تام هاردی رفتار نامعقول
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین