کد خبر: 54581 A

انتقاد ستاره پرافتخار سینما از اسکار گوئینت پالترو/ غیر منطقی است

انتقاد ستاره پرافتخار سینما از اسکار گوئینت پالترو/ غیر منطقی است

کلوس که هفت نامزدی اسکار را در کارنامه دارد معتقد است که فرناندا مونتنگرو برای "ایستگاه مرکزی" سزاوارتر از پالترو بوده است.

ایران آرت: گلن کلوس بازیگری است که هفت نامزدی اسکار را در کارنامه دارد و می‌تواند با "مرثیه هیل‌بیلی" به کارگردانی "ران هاوارد" که از نت‌فلیکس پخش شده نامزدی هشتم خودش را هم کسب کند. سال گذشته همه‌ی نگاه‌ها به کلوس و بازی او در "همسر" (The Wife) معطوف شده بود، اما اسکار به "الیویا کولمن" برای "سوگلی" رسید. کلوس به‌تازگی در مصاحبه با شبکه‌ی ای‌بی‌سی بی‌پرده از اسکار گفته و اعتراف می‌کند که جوایز سال ۱۹۹۹ در بخش بهترین بازیگر زن نقش اول "غیرمنطقی" بوده است.

کلوس می‌گوید: "راستش احساس می‌کنم که نامزد شدن به انتخاب همکاران بهتر از این نمی‌شود. اما از طرفی، نمی‌دانم که چگونه می‌توان نمایش‌ها را صادقانه مقایسه کرد، متوجه هستید؟ به یاد می‌آورم آن سالی را که "گوئنیت پالترو" بر آن بازیگر زن بی‌نظیر فیلم "ایستگاه مرکزی" پیروز شد و فکر کردم: "چه؟" منطقی به نظر نمی‌رسد." آن بازیگر مورد نظر کلوس "فرناندا مونتنگرو" برزیلی است که جوایزی از جشنواره‌ی فیلم برلین و اتحادیه منتقدین لس‌آنجلس کسب کرده است.

به گزارش 30نما سالی که پالترو برنده‌ی اسکار شد، در مقابل "کیت بلانشت" برای "الیزابت"، "مریل استریپ" برای "یک چیز واقعی" و "امیلی واتسون" برای "هیلاری و جکی" رقابت می‌کرد اما در نهایت این فیلم "شکسپیر عاشق"کمپانی میرامکس بود که جوایز را درو کرد و در بخش بهترین بازیگر زن و نیز بهترین فیلم جایی که "نجات سرباز رایان" مدعی بود برنده‌ی جایزه شد.

کلوس اضافه می‌کند: "بنابراین فکر می‌کنم اینکه چه کسی برنده می‌شود بستگی زیادی به ترکشن یا نمی‌دانم چه دارد. به تبلیغات بستگی دارد، اینکه چقدر پول خرج می‌کنید تا فیلم در معرض دید افراد قرار بگیرد. اگر از انتخاب راضی نباشم باید حقایق تلخ را بپذیرم." کلوس می‌گوید شکست‌هایش در اسکار تأثیری عاطفی بر او نداشته‌اند: "به دفعاتی که همکارانم احساس کرده‌اند نمایش من شایسته‌ی توجه است بسیار افتخار می‌کنم."

کلوس پیش‌تر برای فیلم‌های "آلبرت نامبز"، "روابط خطرناک"، "جذابیت مرگبار"، "استعداد ذاتی، "اندوه گران" و "جهان از نگاه گارپ" نامزد اسکار شده است.

 

اسکار گوئینت پالترو گلن کلوز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین