کد خبر: 54648 A

گلشیفته فراهانی ستاره نوظهور سینمای جهان در سال ۲۰۲۰

گلشیفته فراهانی ستاره نوظهور سینمای جهان در سال ۲۰۲۰

با اعلام سایت IMDB گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی، در جمع ده ستاره نو ظهور سینما در سال ۲۰۲۰ قرار گرفت.

ایران آرت: با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۰ میلادی، سایت IMDB بر اساس میزان بازدید اکانت‌های ستارگانش، مخصوصا در قسمت IMDB Pro (که بیشتر مورد استفاده بازیگردانان و تیم های انتخاب بازیگر است) لیستی از برترین ستارگان نوظهور سال ارائه داده است.

ستارگانی که درخششان در آثار مختلف باعث شده بازدید زیادی از صفحه آنها شود و در مجموع این لیست ۱۰ نفره در سایت IMDB حدود ۲۰۰ میلیون بازدید یکتا داشته است.

در رتبه هشتم این لیست گلشیفته فراهانی قرار گرفته که امسال با فیلم Extraction تمام توجهات را به خود جلب کرد. آنیا چالاترا هنرپیشه اهل بریتانیا، آیدان گلگر بازیگر آمریکایی و ماریا باکالوا بازیگر اهل بلغارستان نفرات اول تا سوم این فهرست هستند.

سایت IMDB درباره گلشیفته فراهانی می‌نویسد: "فراهانی با بازی در فیلم "مجموعه دروغ ها" ریدلی اسکات به اولین بازیگر زن ایرانی بعد از انقلاب تبدیل شد که در یک فیلم هالیوودی ایفای نقش می کند. فراهانی بعد از سالها دوری از وطنش در سال 2020 در نقش مزدوری به نام نیک خان در فیلم اکشن کریس همسورث، "استخراج (Extraction)" بازی کرد که به موفقیت غیرمنتظره ای در سرویس نتفلیکس بدل شد، و همه ما این آرزو را داریم که این شخصیت فیلم مختص به خود را داشته باشد. فراهانی به زودی در سریالی برای سرویس +Apple TV به نام "هجوم" ایفای نقش می کند که روایتی شبیه "جنگ دنیاها" دارد."

این سایت همچنین فهرست ۱۰ نفره سینمای جهان در سال ۲۰۲۰ را هم ارائه کرده است که آنا دی آرماس، ژولیا گارنر، آنیا چالاترا، میلی بابی براون، ارین موریارتی، مارگو رابی، آیدان گلگر، آنیا تیلور جوی، لیندا کاردلینی و هنری کویل به ترتیب در رتبه اول تا دهم این فهرست قرار گرفته‌اند.

 

گلشیفته فراهانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین