کد خبر: 54693 A

خبرهای خوشحال‌کننده از فیلم پرطرفدار "پدرخوانده"/ از ساختن قسمت چهارم تا اسپین‌آف‌های جذاب

خبرهای خوشحال‌کننده از فیلم پرطرفدار "پدرخوانده"/ از ساختن قسمت چهارم تا اسپین‌آف‌های جذاب

استودیوی پارامونت با انتشار بیانیه‌ای از طریق "نیویورک تایمز" اعلام کرده است که درها برای تولید "پدرخوانده ۴" باز است.

ایران آرت: در حالی که کات جدید "پدرخوانده ۳" به زودی تحت عنوان "پدر خوانده ماریو پوزو، بخش پایانی، مرگ مایکل کارلئونه" در سالن‌های سینمای آمریکا و سپس پلتفرم‌های دیجیتال پخش خواهد شد، استودیوی پارامونت با انتشار بیانیه‌ای از طریق "نیویورک تایمز" اعلام کرده است که درها برای تولید "پدرخوانده ۴" باز است. 

در بیانیه‌ی پارامونت آمده است: "اگرچه برنامه‌ای حتمی برای تولید قسمت جدیدی از "پدرخوانده" در کار نیست، اما با توجه به قدرت میراث چندگانه، اگر داستان درستی پدیدار شود احتمال آن وجود دارد."

حتی اگر پارامونت قسمت چهارم "پدرخوانده" را به تولید برساند، نباید انتظار داشت که "فرانسیس فورد کاپولا" برای کارگردانی بازگردد. او به "نیویورک تایمز" می‌گوید ممکن است حتی "پدرخوانده ۴"، "پدرخوانده ۵" و "پدرخوانده ۶" ساخته شود اما اضافه می‌کند: "من آن‌ها را نمی‌سازم." کاپولا مالکیت برند "پدرخوانده" را در اختیار ندارد، به این معنا که پارامونت برای تولید قسمت بعدی نیازی به تأیید یا همکاری این فیلمساز نخواهد داشت.

به دنبال اکران "پدرخوانده ۳" در سال ۱۹۹۰، کاپولا گزینه‌ی "پدرخوانده ۴" را بررسی کرده بود. در این فیلم کارگردان می‌توانست داستان "وینسنت کارلئونه" فرزند "سانی کارلئونه" با بازی "جیمز کان" را پی بگیرد. "اندی گارسیا" در قسمت سوم نقش وینسنت را بازی کرده بود. کاپولا "پدرخوانده ۴" را اثری شبیه به "پدرخوانده ۲" در نظر آورده بود، و تمایل داشت وینسنت را در زمان حال دنبال کند و فلش‌بک‌هایی از رابطه‌ی او با سانی و ویتو که در قسمت اول و دوم "مارلون براندو" و "رابرت دنیرو" نقش آن را بازی کردند نشان دهد.

کاپولا در نگارش فیلمنامه‌ی هر سه فیلم مشارکت کرد. پس از درگذشت "ماریو پوزو" نویسنده‌ی کتاب "پدرخوانده" در سال ۱۹۹۹، کاپولا از تولید قسمت چهارم فیلم صرف نظر کرد.

۳۰نما نوشت هرچند تولید قسمت چهارم "پدرخوانده‌" بعید به نظر می‌رسد، اما دو پروژه‌ی جدید در مورد نحوه‌ی تولید سه‌گانه‌ی کاپولا در حال توسعه است. کمپانی "ویاکام‌سی‌بی‌اس" و شبکه‌ی پارامونت+ آن قرار است مینی‌سریالی تحت عنوان "پیشنهاد" (Offer) با بازی "آرمی همر" در نقش "ال رودی" تهیه‌کننده‌ی "پدرخوانده" تولید کند، در حالی که "بری لوینسون" فیلمی تحت عنوان "فرانسیس و پدرخوانده" با بازی "اسکار آیزک" در نقش کاپولا و "جیک جیلنهال" در نقش "رابرت اوانز" رئیس پارامونت به تولید می‌رساند.

کات جدید "پدرخوانده ۳" ۴ دسامبر در سالن‌های سینما و ۸ دسامبر در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه خواهد شد.

 

پدرخوانده پدرخوانده ۴
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین