کد خبر: 54700 A

بازیگران سریال "ارباب حلقه‌ها" معرفی شدند/ از نازنین بنیادی تا بنجامین واکر

بازیگران سریال "ارباب حلقه‌ها" معرفی شدند/ از نازنین بنیادی تا بنجامین واکر

سازندگان سریال "ارباب حلقه‌ها" با معرفی فهرست بازیگران سریال در بیانه‌ای نوشتند: این بازیگران به‌شدت بااستعداد از سراسر دنیا، حاصل چندین سال جستجو برای یافتن هنرمندان درخشان و منحصربه‌فردند.

ایران آرت: بیست بازیگر جدید به سریال "ارباب حلقه‌ها" آمازون اضافه شدند. این بازیگران "سینتیا رابینسون"، "ماکسیم بالدری"، "ایان بلک‌برن"، "کیپ چپمن"، "آنتونی کرام"، "ماکسین کانلیف"، "تریستان گراول"، "سر لنی هنری"، "توسیتا جایاسوندرا"، "فابین مک‌کالم"، "سایمون مرلز"، "جف مورل"، "پیتر مولان"، "لوید اوون"، "آگستس پرو"، "پیتر تیت"، "الکس تارانت"، "لیون وادهام"، "بنجامین واکر" و "سارا زوانگوبانی" خواهند بود.

بلک‌برن، چپمن، کرام، تیت، کانلیف، تارانت، و وادهام همگی بازیگرانی اهل نیوزلند هستند، جایی که پروژه در حال فیلمبرداری است. پیش‌تر بازی "نازنین بنیادی"، "رابرت آرامایو"، "اووین آرتور"، "تام باج"، "موروید کلارک"، "اسماعیل کروز کوردووا"، "اما هورواث"، "مارکلا کاوانا"، "جوزف مال"، "تایرو موهافیدین"، "سوفیا نام‌وت"، "مگان ریچاردز"، "دیلن اسمیت"، "چارلی ویکرز" و "دنیل ویمن" به تأیید رسیده بود.

"پاتریک مک‌کی" و "جی. دی. پین" شورانر و تهیه‌کنندگان اجرای سریال با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص گفته‌اند: "دنیایی که جی.آر.آر. تالکین" خلق کرده حماسی، گوناگون و پر از احساس است. این بازیگران به‌شدت بااستعداد از سراسر دنیا، حاصل چندین سال جستجو برای یافتن هنرمندان درخشان و منحصربه‌فردند که می‌خواهند آن دنیا را زنده کنند. کست بین‌المللی "ارباب حلقه‌ها" آمازون فراتر از یک گروه بازیگری است. یک خانواده است. ورود همگی آن‌ها به سرزمین میانه را خوش‌آمد می‌گوییم."

به گزارش 30نما "برایان کاگمن" نویسنده‌ی سابقه "بازی تاج‌وتخت" در این سریال پرخرج به عنوان تهیه‌کننده‌ی مشاور فعالیت خواهد کرد و "جی.ای بایونا" چندین اپیزود سریال را کارگردانی می‌کند.

در مورد داستان سریال "ارباب حلقه‌ها" اطلاعات زیادی فاش نشده جز اینکه وقایع پیش از فیلم "یاران حلقه" را به تصویر می‌کشد. صفحه‌ی توییتر رسمی سریال پیش‌تر با ارسال نقشه‌ای نوشت: "یک حلقه برای حکمرانی بر همگی‌شان، یک حلقه برای یافتن‌شان، یک حلقه برای آوردن‌ همگی‌شان، و در تاریکی کور کردنشان، در "سرزمین موردور" جایی که سایه‌ها آرمیده‌اند." و اضافه کرد به "دوران دوم خوش آمدید." در داستان‌های تالکین، "دوران دوم" زمانی است که "حلقه‌های قدرت" از جمله "حلقه‌ی یگانه" "سائورون" پدید می‌آید.

تولید سریال "ارباب حلقه‌ها" اولین بار نوامبر سال ۲۰۱۷ گزارش و اعلام شد که آمازون برای چند فصل آن نزدیک به ۱ میلیارد دلار هزینه خواهد کرد.

 

ارباب حلقه ها نازنین بنیادی سریال ارباب حلقه ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین