کد خبر: 54704 A

انتشار اولین تصاویر پیش درآمد "بازی تاج‌و‌تخت"/ زمان پخش اعلام شد

انتشار اولین تصاویر پیش درآمد "بازی تاج‌و‌تخت"/ زمان پخش اعلام شد

فصل اول "خاندان اژدها" در قالب ۱۰ اپیزود ارائه می‌شود و داستانی در مورد خاندان تارگرین را روایت می‌کند و مخاطبین را به ۳۰۰ سال پیش از وقایع "بازی تاج‌وتخت" می‌برد.

ایران آرت: سریال فانتزی "بازی تاج‌وتخت" بهار سال ۲۰۱۹ به پایان رسیده، اما دنیای "جرج آر.آر. مارتین" در تلویزیون در قالب سریال جدید ادامه پیدا می‌کند. شبکه‌ی HBO ساعاتی پیش از اولین کانسپت آرت "خاندان اژدها" به نویسندگی مارتین و "رایان کاندال" رونمایی کرد. این تصویر در حالی منتشر شد که برادران وارنر، کمپانی مادر HBO با اعلام اینکه فیلم‌های بلاک‌باسترش را همزمان با اکران در سالن‌های سینما به شبکه‌ی HBO Max می‌برد، صنعت سرگرمی را غافلگیر کرد.

"خاندان اژدها" از کتاب "آتش و خون" مارتین اقتباس شده و داستانی در مورد "خاندان تارگرین" روایت می‌کند و مخاطبین را به ۳۰۰ سال پیش از وقایع "بازی تاج‌وتخت" می‌برد.

"جیسون کیلار" مدیر عامل وارنرمیدیا با انتشار پستی در وبلاگ "میدیوم" در این خصوص نوشت: "فیلمبرداری "خاندان اژدها"، سریال بعدی "بازی تاج‌وتخت"، هفته‌ی آینده آغاز خواهد شد. مراقب اژدهایان بالای سر خود باشید!"

photo_۲۰۲۰-۱۲-۰۴_۲۰-۲۶-۴۵

به نوشته 30نما پیش‌تر گزارش شده بود که "پدی کانسیداین" نقش "شاه ویسریس تارگرین" را بازی می‌کند. ویسریس از سوی فرمانروایان وستروس برگزیده شد تا جانشین "شاه کهن"، "جیهیریس تارگرین" شود. واسیریس که مردی نجیب است، می‌خواهد میراث پدربزرگش را ادامه دهد، اما این خواسته لزوماً او را به پادشاهی توانمند بدل نمی‌سازد.

فصل اول "خاندان اژدها" در قالب ۱۰ اپیزود منتشر خواهد شد و در استودیوهای لیوزدن واتفورد در نزدیکی لندن فیلمبرداری خواهد شد، جایی که "بتمن" (The Batman) وارنرها نیز جلوی دوربین رفته است.

کاندال و "میگل ساپوچنیک" شورانرهای سریال خواهند بود. ساپوچنیک سابقه‌ی کارگردانی شش اپیزود از "بازی تاج‌وتخت" را دارد و برای اپیزود "نبرد حرامزادگان" (Battle of the Bastards) برنده‌ی جایزه‌ی امی و صنف کارگردانان شده است. او برای اپیزود "شب دراز" (The Long Night) در فصل هشتم و پایانی نیز برندی امی شد.

 

بازی تاج و تخت خاندان اژدها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین