کد خبر: 54781 A

بهترین زوج سینمایی انتخاب شد

بهترین زوج سینمایی انتخاب شد

آدام سندلر و درو برمیمور که در مراسم انتخاب بهترین‌های تاریخ در جوایز MTV به‌عنوان "زوج جذاب" انتخاب شدند وعده دادند که برای چهارمین بار با همدیگر همکاری کنند.

ایران آرت: امسال مراسم اهدای جوایز به دلیل شیوع ویروس کرونا به روش‌های گوناگونی برگزار شده‌اند. جوایز سینمایی و تلویزیونی ام‌تی‌وی" نیز تحت تأثیر این شرایط لغو شد و در عوض ویژه‌برنامه‌ای متفاوت نسبت به سال‌های گذشته روی ایر رفت. در این رویداد از "بهترین‌های تاریخ" (Greatest of All Time) در بخش‌های مختلف فرهنگ عامه تقدیر به عمل آمد.

در این ویژه‌برنامه‌ی ۹۰ دقیقه‌ای با اجرای "ونسا هاجنز" و حضور کوتاه چهره‌هایی چون "نو کمبل"، "سوفیا کارسون"، "لیلی کالینز"، "درک هو" و دیگران، ادای دینی شد به بهترین و به‌یادماندنی‌ترین لحظات سینمایی و تلویزیونی از دهه‌ی ۱۹۸۰ تاکنون.

"آدام سندلر" و "درو برمیمور" که امسال به عنوان "زوج جذاب" (Dynamic Duo) انتخاب شدند، در بخشی از مراسم در کنار هم ظاهر شدند و وعده دادند که احتمال همکاری آن‌ها برای چهارمین بار وجود دارد.

برمیمور می‌گوید: "فیلم ساختن با تو در سه دهه‌ی گذشته به‌شدت لذت‌بخش بود." سندلر اضافه می‌کند: "سال ۲۰۲۰ است. می‌دانی که معنایش چیست!" برمیمور جواب می‌دهد: "اینکه سال مزخرفی بود؟" سندلر می‌گوید: "بله، آن هم هست، اما یک دهه‌ی جدید شروع شده، پس باید یک فیلم دیگر با هم بسازیم!"

به گزارش 30نما بریمور می‌گوید آن‌ها منتظرند تا "چیزی شگفت‌انگیز" پیدا کرده و سپس دوباره همکاری کنند، هرچند شوخی یا جدی بودن اظهارات این دو بازیگر روشن نیست.

سندلر پیش‌تر در مصاحبه با "اینترتینمنت تونایت" گفته بود که مایل است دوباره با برمیور همکاری کند: "البته. هر وقت که درو بخواهد – کافی است به من بگوید تا فیلم را بسازیم. اما حالا مشغول آن سریال است." بریمور به‌تازگی "شوی درو بریمور" را آغاز کرده است.

در بخش دیگر مراسم، "رابرت داونی جونیور" و "دان چیدل" بازیگران به همبازی‌شان "چادویک بوزمن" در "دنیای سینمایی مارول" ادای احترام کردند. بوزمن که آگست گذشته پس از چهار سال مبارزه با سرطان از دنیا رفت، امسال "قهرمان دوران‌ها" معرفی شد.

 

هالیوود آدام سندلر جوایز ام تی وی درو برمیمور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین