کد خبر: 54799 A

نقش مقابل لیدی گاگا در فیلم گوچی انتخاب شد

نقش مقابل لیدی گاگا در فیلم گوچی انتخاب شد

جرمی آیرونز به جمع بازیگران فیلم سینمایی "گوچی" به کارگردانی ریدلی اسکات پیوسته است.

ایران آرت: جرمی آیرونز برای نقش آفرینی در مقابل لیدی گاگا در فیلم سینمایی "گوچی" به کارگردانی ریدلی اسکات به توافق رسیده است. فیلمی که درام و درباره یک قتل است و توسط کمپانی مترو گلدوین مایر تولید و منتشر می‌شود.

لیدی گاگا در این فیلم نقش پاتریزیا ریگیانی همسر سابق مائوریزیو گوچی را بازی خواهد کرد. او بعد از ۱۲ سال ازدواج با گوچی در سال ۱۹۸۵ توسط همسرش رها می‌شود. او به دلیل همکاری در قتل همسرش در سال ۱۹۹۵ محکوم شد و در دادگاه لقب بیوه سیاه را دریافت کرد و تا سال ۲۰۱۶ ، به مدت ۱۸ سال در زندان بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان فیلمنامه این پروژه توسط روبرتو بنتیوگنا از روی کتابی نوشته سارا فوردن به نام "خانه گوچی: داستان مهیج قتل، جنون، زرق و برق و حرص" نوشته شده است. آدام درایور، جرد لتو، آل پاچینو، جک هاستون و ریو کارنی دیگر بازیگران فیلم سینمایی "گوچی" هستند. ریدلی اسکات به همراه جیانا اسکات هم تهیه کنندگان این فیلم هستند.

آدام درایور قرار است در نقش مائوریزیو گوچی بازی کند و آیرونز هم نقش پدر وی به نام "رودولف گوچی" را بازی خواهد کرد. کمپانی MGM تاریخ اکران این فیلم را ۲۴ نوامبر ۲۰۲۱ اعلام کرده است.

آیرونز سابقه دریافت جایزه اسکار را در سال ۱۹۹۰ دارد. او سابق بر این با ریدلی اسکات در فیلم سینمایی "پادشاهی بهشت" در سال ۲۰۰۵ همکاری کرده بود. آیرونز برای سریال "نگهبانان" نیز نامزد دریافت جایزه امی شد. او در حال حاضر مشغول بازی در سریال "مونیخ" برای کمپانی نتفلیکس است.

 

لیدی گاگا جرمی آیرونز فیلم گوچی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین