کد خبر: 54912 A

اسپیلبرگ رفت، فورد ماند/ خبرهای جدید از قسمت پنجم ایندیانا جونز

اسپیلبرگ رفت، فورد ماند/ خبرهای جدید از قسمت پنجم ایندیانا جونز

دیزنی اعلام کرد فیلم جدید ایندیانا جونز که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده، در ژوئیه ۲۰۲۲ و ۴۱ سال بعد از انتشار اولین قسمت این مجموعه اکران خواهد شد.

ایران آرت: پس از سال ۲۰۰۸ و فیلم سینمایی "پادشاهی جمجمه بلورین"، هریسون فورد ۷۸ ساله برای اولین بار نقش ایندیانا جونز را در مجموعه فیلم‌های این شخصیت سینمایی بازی خواهد کرد.

دیزنی اعلام کرد این فیلم که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده، در ژوئیه ۲۰۲۲ و ۴۱ سال بعد از انتشار اولین قسمت این مجموعه به نام "مهاجمان صندوق گمشده" اکران خواهد شد. دیزنی همچنین تایید کرد که این فیلم در مرحله پیش تولید قرار دارد. بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌های جدید این شرکت روی پلتفرم دیزنی پلاس نمایش داده می‌شوند، اما قرار است فیلم ایندیانا جونز تنها در سینما‌ها اکران شود.

اولین قسمت این مجموعه سینمایی در سال ۱۹۸۱ اکران و در سال ۱۹۸۴ نیز قسمت دوم آن ساخته شد.

فورد در سال‌های اخیر نقش‌های معروف خود را در فیلم‌های جدیدی بازی کرده است. از جمله نقش هن سولو در فیلم سینمایی "جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد" در سال ۲۰۱۵ و همینطور نقش ریک دکارد در فیلم سینمایی "بلید رانر ۲۰۴۹" در سال ۲۰۱۷.

تهیه کننده این پروژه پیش از این در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که جایگزین کردن هریسون فورد غیر ممکن است. او در مورد احتمالات جذب بازیگر جوان به عنوان نقش ایندیانا جونز گفته بود تنها یک ایندیانا جونز وجود دارد و آن هم هریسون فورد است.

گفتنی است استیون اسپیلبرگ که چهار قسمت مجموعه سینمایی ایندیانا جونز را کارگردانی کرده اوایل امسال اعلام کرد که کارگردانی قسمت پنجم را عهده دار نیست. جیمز منگولد که سال گذشته با فیلم "فورد در برابر فراری" موفق بود، این فیلم را می سازد.

 

هریسون فورد ایندیانا جونز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین