کد خبر: 54930 A

تیموتی شلمی نقش هری استایلز را بازی کرد/ عکس

تیموتی شلمی نقش هری استایلز را بازی کرد/ عکس

در بخشی دیگر از این قسمت "اجرای زنده شنبه شب" شلمی نقش "هری استایلز" را در یک تاک-شو بازی کرد

ایران آرت: تیموتی شلمی در یکی از اپیزودهای "اجرای زنده شنبه شب" که مملو از مضامین امروزی، از ویروس کرونا گرفته تا واکسن و حتی ماجرای جنجالی برادران وارنر و شبکه‌ی HBO Max، برای اولین بار به عنوان مجری حاضر بود. در انتهای اپیزود، شلمی لباسی به تن داشت که لوگوی لجندری پیکچرز، کمپانی تولید‌کننده‌ی فیلم "تل‌ماسه" (Dune) او که باید سال آینده به شبکه‌ی استریمینگ HBO Max برود دیده می‌شد. منابع نزدیک به لجندری می‌گویند تنها ۳۰ دقیقه پس از اعلام عمومی از تصمیم وارنرها برای انتشار همزمان فیلم‌های سال ۲۰۲۱ در این پلتفرم دیجیتال آگاه شده‌اند.

شلمی با پوشیدن این لباس حمایت خود از لجندری، یا دست کم "دنی ویلنوو" کارگردان "تل‌ماسه" که هفته‌ی گذشته از برادران وارنر انتقاد کرد را نشان داد. ویلنوو با انتشار مقاله‌ای در "ورایتی" نوشت که وارنرها احتمالاً چندگانه‌ی "تل‌ماسه" را از بین برده‌اند.

در اسکچ دیگری از "اس‌ان‌ال" تحت عنوان "اسب کوچک" (Tiny Horse)، شلمی آوازی در مورد اسب‌های کوچک می‌خوانند و مهارت‌های خوانندگی‌اش را نشان می‌دهد و در بخشی دیگر با "پیت دیویدسن" رپ‌خوانی می‌کند. این دو در سایر بخش‌های اپیزود هم در کنار یکدیگر دیده شدند.

https://30nama.com/wp-content/uploads/2020/12/saturday-night-live-timothee-chalamet-scaled.jpg

به گزارش 30نما شلمی در مونولوگ افتتاحیه پیانو می‌نوازد و از نیویورک سیتی ستایش می‌کند و سپس به دیویدسن ملحق می‌شود که خصوصیات "استتن آیلند" را توصیف می‌کند. شلمی می‌گوید:‌ "هرکجا که بروم، همیشه پسری اهل نیویورک سیتی باقی خواهم ماند. به‌ویژه در ایام کریسمس. کریسمس در نیویورک با هیچ جای دیگری قابل مقایسه نیست وقتی که در این شهر بزرگ شده باشید. اسکیت روی یخ در هادسن. سورتمه سواری در کنار ساختمان کرایسلر. کنار گذاشتن کلوچه برای بابا نوئل در پایانه پورت آتوریتی."

https://30nama.com/wp-content/uploads/2020/12/saturday-night-live-timothee-chalamet-3.jpg

در بخشی دیگر از این قسمت، شلمی نقش "هری استایلز" را در یک تاک-شو بازی کرد. این اپیزود واکسن فایزر برای کووید-۱۹ را نیز به چالش کشید. "بک بنت" نقش "وولف بلیتز" مجری سی‌ان‌ان را بازی کرد و "کیت مک‌کینان" در ظاهر "دکتر آنتونی فاوچی" به ایفای نقش پرداخت.

نسخه‌ی کامل این اپیزود در دسترس قرار گرفته است.

 

هری استایلز تیموتی شلمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین