کد خبر: 54964 A

مقایسه تام هاردی با مارلون براندو

مقایسه تام هاردی با مارلون براندو

نولان نقش‌آفرینی تام هاردی را با مارلون براندو مقایسه می‌کند و می‌گوید بازی تام هاردی در نقش "بین" در فیلم "شوالیه تاریکی برمی‌خیزد" "کاملاً قدر دانسته نشده."

ایران آرت: کریستفر نولان در مصاحبه‌های مطبوعاتی خود همزمان با انتشار "تنت" (Tenet) در پلتفرم‌های دیجیتال، بیشتر به مدل پخش جدید برادران وارنر معترض شده، اما گاهی هم در مورد فیلم‌های قبلی‌اش در مقام کارگردان مسائلی را مطرح می‌کند. او به‌تازگی در مصاحبه با پادکست "هپی. سد. کانفیوزد" ام‌تی‌وی، گفته است که بازی "تام هاردی" در نقش "بین" در فیلم "شوالیه تاریکی برمی‌خیزد" هنوز از سوی مردم و منتقدین "کاملاً قدر دانسته نشده."

نولان می‌گوید: "کاری که او با آن شخصیت کرد هنوز کاملاً قدر دانسته نشده. یک نمایش فوق‌العاده و واقعاً شگفت‌انگیز است. صدا، رابطه‌ میان دیدن چشم و ابرو به تنهایی. بحث‌های زیادی در مورد ماسک داشتیم و اینکه چه چیزی را نشان دهد و چه چیزی را نه، و به یاد می‌آورم که او انگشتش را روی شقیقه و ابرویش گذاشت و گفت: "ممکن است این قسمت را به من بدهی تا بازی کنم؟ اجازه بده مردم این را ببینند."

نولان اضافه می‌کند: "در فیلم آن نوع ابروی مارلون براندویی را دیدید که انواع و اقسام [احساسات] شیطانی را بیان می‌کرد."

به گزارش 30نما اگرچه بسیاری از منتقدین و سینماروها تحت تأثیر خصوصیات جسمانی شخصیت "بین" قرار گرفتند، اما بیشتر توجهات به این مسئله معطوف شده بود که شنیدن دیالوگ‌های شخصیت دشوار است. نولان پیشتر گفته بود که حتی بعضی از همکارانش با او تماس گرفته و از شنیده نشدن دیالوگ‌ها در فیلم‌هایش شکایت کرده‌اند.

نولان در بخش دیگری از مصاحبه از فیلم "بیگانه ۳" (Alien 3) "دیوید فینچر" ستایش می‌کند.

 

کریستوفر نولان تام هاردی مارلون براندو نولان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین