کد خبر: 54968 A

ساخت سریال پایتخت ۷ منتفی شد/ واکنش محسن تنابنده به هجمه‌ها

ساخت سریال پایتخت ۷ منتفی شد/ واکنش محسن تنابنده به هجمه‌ها

درحالی‌که خبر ساخت فصل هفتم "پایتخت" برای نوروز ۱۴۰۰ در روزهای گذشته واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشت، محسن تنابنده این اتفاق را منتفی اعلام کرد.

ایران آرت: محسن تنابنده با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش خبر ساخت فصل هفتم سریال "پایتخت" را تکذیب کرد.

درحالی‌که خبر ساخت فصل هفتم "پایتخت" برای نوروز ۱۴۰۰ در روزهای گذشته واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشت، محسن تنابنده نویسنده و بازیگر اصلی سریال "پایتخت" با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش نوشت: "امسال هم علی‌رغم فرصت بسیار کوتاه تا نوروز و به رغم همکاری‌های سازمان و توافقات صورت گرفته تلاش کردیم که مقدمات پایتختی جدید و در خور شان شما بسازیم که شرایط مهیا نشد. یعنی من توانشو نداشتم و از همین از محضر همه شما عذرخواهی می‌کنم تا فرصتی دیگر و فضایی پالوده‌تر."

تنابنده همچنین در ابتدای این متن که با ویدئویی از تیترهای برخی رسانه‌ها علیه این سریال منتشر شده بود نوشت: "لطفا دست از تخریب و عقیم‌سازی بردارید. پایتخت به عشق مردم ساخته و به خواست مردم ادامه پیدا کرده است و در حد سوادمان آیینه‌ای بوده در برابر جامعه. با تمام کاستی‌هایش که به آن واقفم، تلاش شما همه این بوده که با مسموم کردن فضا و معناسازی‌های بیهوده و استخراج مفاهیم عجیب و غریب از پایتخت دستاویز و ملعبه‌ای بسازید برای انتقام‌گیری‌هاتون از جناح مخالف یا ابراز وجود آن هم با نسبت دادن نظراتتان به مردم که هیچ‌گاه با شما هم رای نبوده"

پایتخت محسن تنابنده پایتخت 7
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین